Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Vlag hangt uit en ik drink nog een extra biertje om te proosten op een geweldige toekomst!Ook Kaag inmiddels uit Den Haag vertrokken.
Na rijp beraad is besloten dat die post echt al vergeven is.Ik wil @Dr.Z zijn post!
dat hebben we al geprobeerd met friesland..dan steken wij groningen los en laten het afdrijven..
Jij was toch al minister voor Volkshuisvesting? I.v.m. jou ervaring op het gebied van huisvesten van bosnimfen in het Boetsenbos?Minister van Economische Zaken en Klimaat.
Ja ho even, gaan jullie je dan afsplitsen van Limbonesië? Ik dacht juist dat wij als buitengesloten provincies juist samen zouden werken.Land.
Groningen.
jammer @Black TigerJa ho even, gaan jullie je dan afsplitsen van Limbonesië? Ik dacht juist dat wij als buitengesloten provincies juist samen zouden werken.
Als jullie Limbabwe buiten gaan sluiten dan ga ik overwegen een motie van wantrouwen in te dienen.had je beter moeten onderhandelen over mijn functie
was het al bekend wie bij jullie MP is?Ik roep de minister President op zich hier eens over uit te spreken,