M
Michiel
Probeer eens een stukje software als Easy recovery
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Raid 0 heb je niks aan voor datarecovery/backup, da's alleen voor snelheid, 1 schijf stuk, alle data kwijt. Raid 1 heb je wel iets aan, zit foutcorrectie in ook.4x een 500GB SATA schijf in Raid 1+0
Dan zul je geheid blij zijn dat Maxtor kortgeleden is overgenomen door Seagate, hopelijk gaat Seagate niet Maxtor's technologie gebruiken anders worden de Seagates ook weer prul, net zoals ze dat kortstondig geweest zijn begin jaren negentig.maxtor komt er bij mij echt niet in wat een zooi ik maak gebruik van seagate schijven in de server
Black Tiger;170738 zei:Dan zul je geheid blij zijn dat Maxtor kortgeleden is overgenomen door Seagate,
Roberto;170576 zei:www.rse.nl/recovery.htm, op de foto zit wel een fossiele engineer maar goed ik weet niet, Ik zie ook prijzen van rond de 3000 dus...
NB de maxtor kloinkt de wd is toot
Kweetniet;170535 zei:Kweetniet hou oud ze zijn, maar maxtor en WD WD hebben een
daarvoor speciale support websites in het leven geroepen. Via deze websites kunt u een RMA (Return Merchandise Authorization) aanvragen voor het product.
Voor het aanvragen van een RMA heeft u, naast uw persoonlijke gegevens, het type -en serienummer van de harde schijf nodig. Deze nummers vindt u op de bovenzijde van de behuizing. Er kan u gevraagd worden een testprogramma te downloaden, deze naar een diskette te kopi?ren en met deze diskette uw computer te starten. Het testprogramma zal de harde schijf onderzoeken en een foutcode genereren die u in dient te vullen op het formulier.
Het daadwerkelijk omruilen van de harde schijf kan op twee manieren. U stuurt zelf eerst de harde schijf naar de fabrikant. Deze zal een nieuw exemplaar toesturen, zodra uw defecte hard disk is ontvangen. Of u kunt ervoor kiezen, een nieuwe harde schijf te laten toezenden en de defecte terug te sturen zodra u het vervangende exemplaar heeft ontvangen. Hiervoor heeft u echter een creditcard nodig. De tweede methode is echter wel de snelste. Een vervangende harde schijf wordt doorgaans binnen 3 dagen bezorgd.
Suc6