Denon AVR-X2200W plus 6/8 dolby atmos speakers.

Ik heb een Accuphase E-600 aangeschaft die nu mijn B&W's mogen aansturen, het ding 'doet' klasse A en is een hele goede match met mijn, toch wel bekend staand als 'lastig' aan te sturen speakers.
Als je dit in huis hebt gehad, wil je echt geen (draadloos) streamende speakers meer ;) maar er hangt wel een prijskaartje aan waarvan ik absoluut begrijp dat niet iedereen bereid is dit te investeren.
 
Ik heb de Denon vandaag gekocht.
Alles is aangesloten, maar te laat om nou nog te testen. :biggrin:

Ben er al wel achter dat er veel opties op zitten, en dat de app van denon via mijn smartphone
ook goed werkt.
 
Dat is een serieuze versterker @Tech !! Heb je hem tweedehands of nieuw? Ook de DAC's er bij?
Normaliter zijn de klasse -a versterkers behoorlijke stroomvreters, maar dat schijnt bij deze mee te vallen, zo heb ik mijzelf even snel ingelezen. ;)
Overigens is het een oud japans merk en de japanners kunnen versterkers bouwen!
Voor de rest kom ik graag eens luisteren! :)
 
@ freggel ik dacht af ik hoor niks.
Denon staat ook nog op mijn lijstje maar er komt binnen kort een Sansui.
Gefeliciteerd met je nieuwe versterker.

Die versterker van Tech komt uit de koker van de Kenwood technici.
Dat waren ook goede versterkers maar de Accuphase was wel even wat anders.
Maar je kan er ook een tweede hands auto voor kopen.
 
Hehe de Denon is aangesloten, maar het is wel een flinke puzzel.
Het werkt goed via bluetooth op mijn smartphone, maar via de tv kwam ik niet verder dan stereogeluid.
Niet via de optische aansluiting en ook niet via arc.

Na wat onderzoek bleek dit een instelling te zijn in de tv, na dit verandert te hebben kunnen we gaan genieten!

De Denon ism met de Onkyoboxen geeft een geweldig geluid.
Er kunnen 2 Subwoofers aan de Denon, dit heb ik voor de grap eens gedaan, maar dan wordt het veel te gek, dus die haal ik er maar vanaf. :biggrin:

Verder gaat het nog een ontdekkingsreis worden naar al de andere opties die dit ding heeft.

Al met al, ikke grote blij.
 
Leuk om te lezen! Veel plezier met jouw aanwinst! :)
 
Twee subs in die ruimte van 3x3, dan past de bank er helemaal niet meer in :biggrin2: maar TV kijken wordt een nieuwe belevenis ;)

Veel plezier gewenst met de nieuwe spulletjes.
 
Wat 3x3 betreft heb ik dit verkeerd omschreven.

Het systeem staat ongeveer zo opgesteld.
de ruimte, woonkamer/keuken is ongeveer 35m². ;)
 
Twee subs in die ruimte van 3x3, dan past de bank er helemaal niet meer in :biggrin2: maar TV kijken wordt een nieuwe belevenis ;)
...en de vrouw heeft geen wasmachine meer nodig.. (even doordenken) :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan