DHL/PostNL en pakketjes die net niet in de brievenbus passen?

Laatste tijd gaat het inderdaad heel veel fout, en bellen hoef je niet te proberen, eerst een half uur in de wacht en krijg je eindelijk contact dan is de vraag komt het uit het buitenland, ja dan word je weer in de wacht gezet.
Dan krijg je na een uur zo`n indische aan de lijn die zegt morgen ligt het bij de plus. nou morgen niet en overmorgen ook niet.
Weer gebeld weer een uur later indische aan de telefoon, o sorry het ligt bij de sigarenboer op de hoek bij u. nou 3 weken later en pakketje is nergens.

Al 3 pakketje`s bij een kennis(ja hoe kom ik aan die mazzel) bezorgt 3 straten verder op en een bij de overbuurman, 2 weken later dan het mailtje het is bezorgt.

En nu van de week weer een pakje met postnl stikker van mij maar pakje van een ander, ik netjes doorgestuurd natuurlijk. maar er moet iemand zijn met mijn pakje met zijn postnl stikker, maar ja die kan het zelf gebruiken zeker.

een pakje met postnl stikker van mij maar pakje van een ander
Oei dat is niet goed, dan is er echt iets niet goed in orde.
En probleem is dat het ook goed kan dat je pakje dan als "afgeleverd" is bestempeld en die ander er plezier van heeft.
Dan wordt het moeilijk zoeken waar 't gebleven is....

de bezorging is de laatste jaren zeer slecht geworden, kijk maar eens naar de bussen van hun...dan weet je genoeg

Het probleem is dat het vroeger allemaal PostNL was en nu zijn het bijna allemaal ingehuurde bedrijven die voor een x bedrag per dag of per aantal pakketjes moet gaan leveren. Contractueel schijnt het zo te zijn dat het echt een beetje uitzuigen is te veel pakketjes voor te weinig tijd. Dan kun je gekke dingen verwachten.
Maar dat is het nadeel als je alles gaat decentraliseren en uitbesteden.

Geduld is een schone zaak. De postbussen liggen stampensvol .
Ik heb nu al twee weken bericht dat er vier pakketten van Ali klaar liggen om bezorgd te worden maar in bericht staat : bezorgmoment onbekend.
Pakket is nog niet ontvangen of verwerkt.

Vandaag 1 van de vier ontvangen.
PostNL is ook door de gigantische hoeveelheid online bestellingen het spoor helemaal kwijt. Normaal zou je denken wie eerst komt eerst maalt , maar zo werkt dat niet.

Gisteren bij Bol wat tochtbanden besteld 4€99 en omdat ik "select" heb bij Bol ( 9€99 per jaar), hoef ik nu geen verzendkosten meer te betalen. Hoe klein ook het bestelbedrag.

Dus gisteren voor 00u00 besteld en tada vandaag mooi ontvangen.
Mi. hebben de grote jongens in NL flink voorrang in vergelijk met Ali waar de pakketten ongesorteerd op binnenkomst opgestapeld liggen op een postbus adres in Schiedam..

Nu kun je zeggen wat je wilt maar de service van POSTNL is stukken beter dan van DHL.
Pakket werd naar mij verstuurd naar een DHL afhaalpunt. PLUS super.
De postcode en straat was in 2019 gewijzigd en ik had die NIEUWE postcode en pluswinkel doorgegeven aan de verkoper.
Pakket is onderweg.
Pakket is aangekomen in distributie
Pakket is gesorteerd
Bezorger is onderweg.
Pakket kan niet bezorgd worden gaat retour afzender.
Pakket is retour naar distributie
Bezorger is onderweg
Pakket is gesorteerd
Pakket is gesorteerd
Bezorger is onderweg
Pakket is gesorteerd.
Bezorger is onderweg.
Pakket is bezorgd

Maar afzender wist van niets. Had ook niets ontvangen.

Dus op naar de Plus super , en jawel hoor na 3 weken was het pakket daar gearriveerd met de oude postcode van voor de wijziging.
En het grapige is dat dat oude PC precies om de hoek van de PLUS was.
De Plus super had een wijziging ondergaan in en een nieuwe straatnaam en PC omdat Almelo vond dat het vernieuwde Heracles stadion een eigen straatnaam verdiende. De super is een onderdeel van het stadion..

Dus die malloot van de eerste bezorging ging alleen af op PC en die bestond niet meer. En nog erger hij bezorgde bij de PLUS wel overige pakketten.

Ik controleerde nog het afhaalpunt bij DHLNen daar stond idd nog het oude adres van voor 2019 vermeld.

Allemaal mijn schuld omdat de bezorgers amper ........ Nee ik mag niet discrimineren.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan