- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
Ik heb hulp nodig mensen.
Ik heb hier een lifetec camera, waarin een secure digital kaart zit (lifetec).
Ik heb hier een medion pc staan, waarin dus een kaartlezer zit voor deze kaart, maar deze wilde het kaartje niet goed inlezen.
Dus ik het heldere idee, formateren dat kaartje, dan weer in de camera en kijken of het dan wel werkt.
NIET dus
Camera geeft kaart error. Nu ben ik na veel geklooi, wel weer zover dat het kaartje gezien word in mijn pc, maar nog steeds niet in de camera.
Kaartje is nu geformateerd op fat32, en ik denk dat daar het probleem ligt.
Maar wil ik nu de pc laten formateren naar fat, dan wil dat niet.
Ik krijg dan de melding "formateren kan niet worden voltooid", dit is daarna ook het geval bij fat32 en krijg ik het kaartje alleen weer aan de gang door hem in een pda te stoppen en dan ff een nieuw mapje aan te maken.
Iemand enig idee deze kaart weer geschikt te maken voor de camera????????
Ik heb hier een lifetec camera, waarin een secure digital kaart zit (lifetec).
Ik heb hier een medion pc staan, waarin dus een kaartlezer zit voor deze kaart, maar deze wilde het kaartje niet goed inlezen.
Dus ik het heldere idee, formateren dat kaartje, dan weer in de camera en kijken of het dan wel werkt.
NIET dus
Camera geeft kaart error. Nu ben ik na veel geklooi, wel weer zover dat het kaartje gezien word in mijn pc, maar nog steeds niet in de camera.
Kaartje is nu geformateerd op fat32, en ik denk dat daar het probleem ligt.
Maar wil ik nu de pc laten formateren naar fat, dan wil dat niet.
Ik krijg dan de melding "formateren kan niet worden voltooid", dit is daarna ook het geval bij fat32 en krijg ik het kaartje alleen weer aan de gang door hem in een pda te stoppen en dan ff een nieuw mapje aan te maken.
Iemand enig idee deze kaart weer geschikt te maken voor de camera????????