dm 800 HD PVR

S

SEVEN

Hallo , het lukt me niet om op min harde schijf op te nemen met m'n dreambox ik moet telkens weer het bestandsysteem laten controleren en vind de opgenomen bestanden meermaals niet terug ,of doe ik mss iets verkeerd...

via de timer opname epg lukt het meestal wel neemt mooi op , staat op opname gereed ,maar kan ze niet afspelen ?

dm 800 HD PVR

NABILOSAT V O 11

ENIGMA 2

VIZYON MOTOR SG -8120

Hoi Seven en welkom op Satellite Fun.

staat op opname gereed ,maar kan ze niet afspelen ?
Hoe bedoel je dat ze gereed staat maar dat je ze niet kan afspelen? Kun je wat meer uitgebreider uitleggen waarom je hem niet kunt afspelen?

Kun je hem niet vinden of is er een andere reden?

Afspelen gaat normaliter alleen via het file menu.

hallo alvast bedankt voor de reactie hierop, dus als ik het goed versta moet ik naar file list gaan en dan krijg ik dit:

lower usb slot

upper usb slot

usb stick

internal flash

welke moet ik selecteren voor mijn harde schijf te selecteren? ik gebruik meestal de video knop op de afstandsbediening maar ik krijg enkel

opgenomen bestanden...

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 14:34 uur ----------

wat ik doe voor een opname....

via de timer opname

eerst info induwen op afstandbed

timer selecteren

scherm timer invoer

bevestigen met ok

dan krijg ik op scherm timer editor (ingeplant)

en als de opname gedaan is komt op scherm timer editor gereed maar kan ze niet openen of afspelen , doe ik toch iets verkeerd of is het al verkeerd wat ik doe mvg Frederik

Goede vraag. Als je alleen die opties krijgt die je noemt, zou ik niet weten welke je zou moeten kiezen.

Bij mijn weten is het toch echt een SATA aansluiting zo'n HD.

ik gebruik meestal de video knop op de afstandsbediening maar ik krijg enkelopgenomen bestanden...
Ja maar dat zijn toch ook de bestanden die je wilt afspelen of niet?

Ik gebruik een DM7020 afstandsbediening voor mijn DM800. Dan duw ik op de video knop en dan op de groene knop want daar staat zo'n pijltje naar rechts onder van "afspelen".

Helaas kan ik je momenteel niet veel verder helpen dan dit, misschien iemand anders? Want ik heb nog geen harddisk in mijn 800 aanwezig.

bevestigen met ok
Volgens mij moet je de timer bevestigen met de groene knop en niet met OK.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan