DM600 pvr software probleem?

unie

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
72
Hallo ik heb een dreambox DM600 pvr en ik wil er nieuwe openpli software op zetten.Ik een bestandje gedownload openpli-beta 600pvr,maar hoe zet ik dit erop ?

Als ik nu mijn dreambox opstart dan duurt het erg lang voordat hij klaar is,en ik krijg niet automatisch beeld!

Als ik te vlug op een kanaalnr druk dan loopt hij vast en moet ik de stroom eruit halen voor ik hem weer aan de gang krijg?

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.:[:[

Unie eerst welkom op het board.

Het kan op verschillende manieren als je in het bezit bent van een nulmodem kabel kun je hier in de downloads Dreamup downloaden die aansluiten eventueel een netwerkkabel er bij dan gaat het sneller.

Anders staat er bij de handleidingen via het netwerk. de image er op zetten.

Je bent dus al bezig met de nieuwe openpli erop te zetten?

Dat je geen beeld hebt kan zijn dat je wellicht iets vergeten bent, en dat is het opslaan van eventuele configs?

Vraagje: Heb je dit al meer gedaan, of ben je aan het " rommelen" met een decoder die al voorzien was van een andere image en zenderlijst?

hoi,ik ben er nog niet mee bezig maar ben het wel aan het uitzoeken! Ik heb wel een tijdje geleden een nieuwe zenderlijst erin gezet.Sinds die tijd start hij op zonder tv beeld te krijgen,ik moet dan na lang wachten op een cijfer drukken om beeld te krijgen !Ik heb ook geprobeerd om via de box de software te updaten maar dan blijft hij gewoon op update staan en er gebeurt niets,vandaar dat ik er nieuwe software op wilde zetten om te kijken of dat werkt.

Ik ben dus echt aan het rommelen.

gr:dunno::dunno::dunno:

Welkom op Satellite Fun Unie!

Ik heb wel een tijdje geleden een nieuwe zenderlijst erin gezet.Sinds die tijd start hij op zonder tv beeld te krijgen
Zou ook best wel eens een oorzaak kunnen zijn. Ik zou eerst nog eens een andere zenderlijst proberen omdat het euvel toen begonnen is.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan