A
ad337
Twijfel je aan de juistheid van de ingevoerde co?rdinaten? Kun je dat enigszins onderbouwen? Immers: Wanneer geen sprake is van koude start werkt alles wel naar behoren.gallia;214909 zei:Ad
Installeer de image eens opnieuw.
Voer tijdens de eerste instellingen niet de zoekopdracht voor kanalen uit maar stel wel de box in voor de motor met de juiste co?rdinaten van je locatie.
gallia;214909 zei:Zodra je de wizzard doorlopen hebt plaats er dan handmatig via dreamset een zenderlijst in. die zijn er genoeg te downloaden en de meeste images hebben zelfs de mogelijkheid in zich om ze te downloaden via het menu maar dan moet de box gekoppeld zijn aan het netwerk
Graag zie ik de reden waarom je vermoedt dat de zenderlijst van anderen zou moeten gebruiken. Wellicht zien anderen veel meer zenders dan ik kan ontvangen, of misschien wel veel minder. Kortom: wat zie je als toegevoegde waarde in de zenderlijst van anderen?
gallia;214909 zei:Ga nog niet zappen , maar reset/zet je motor op het 0 punt op de schaalverdeling.Als je daarna gaat schakelen naar diverse kanalen dan moet de rotor netjes draaien naar de gewenste sat en opent het kanaal. Begin met zappen op FTA kanalen op de verschillende satellieten zodat je zeker weet dat het kanaal ook open kan gaan.
Dit wordt me te zot. 1 April was meer dan twee weken geleden.
Waarom zou ik een bestaande opstelling gaan ontregelen door het nulpunt te verschuiven?
Dat houdt een reset zoals je voorstelt immers in.