dreambox 7000 draaibaar maken

hehehe ik heb een voordeel ik heb het niet op het dak
maar aan de muur en ik wacht wel ff tot het stopt mat waaien&regen

deze motor is wel goed met een triax 88 cm

toch ?????

Originally posted by Kerstkonijn
Kijk nu eerst even op Sjerom. Daar staat alles zeer uitgebreid voor de Moteck SG2100 uitgelegd, met plaatjes en al.

Succes en waai/regen niet van het dak af.

Heb zelf ook een Moteck 2100,, heb hem inmiddels al geinstalleerd en ook sat posities vastgelegd in mijn dream,, maar bij Sjerom kon ik geen beschrijving vinden hoor,, zelfs met zoek functie daar met keywoord moteck kon die niks vinden.

Originally posted by Kerstkonijn
Sjerom > Installeren > Rotor

Zo moeilijk is het toch niet??? :confused:

Dat bedoelde ik dus helemaal niet,, bedoelde dus waar het staat en hoe je satposities in je dream kan vastleggen en hoe dat automatisch te laten doen.

Maar geeft niet hoor,, heb dat zelf al uitgevonden.

Zo moeilijk is het toch niet???

En hoef geen antwoord hier op van jouw konijn ,, want zulke antwoorden hou ik niet van.

Originally posted by jack
En hoef geen antwoord hier op van jouw konijn ,, want zulke antwoorden hou ik niet van.
Bij deze krijg je dus wel een antwoord.

Ik had niet voor niets een confused-smiley toegevoegd. Uit je posting heb ik niet kunnen opmaken dat je over de moteck niets wilde weten. En uitgaande van je kennisniveau, kon ik mij al niet voorstellen dat je deze info niet op Sjerom kon vinden. Vandaar dat ik voor anderen die het echt vergeefs zochten, een routebeschrijving had toegevoegd.

De topic gaat over het installeren van een rotor, in dit geval een moteck. En aangezien je duidelijk aangeeft dat je info over de moteck zoekt, lag het (naar mijn idee) voor de hand dat je info voor bromar (de vraagsteller) zocht voor het installeren van dat apparaat.

Als je moeite hebt met mijn postings, kan je dat in pm kenbaar maken, danwel mij op je ignore-list plaatsen.

en wel ja hoor het zit op de muur
het draait en het werkt ook nog

nogmaals veel dank voor de info hier

en bij deze mag het gesloten worden

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan