maar als je dat doet moet het toch NIET met een nulmodem kabel maar met een gewone seriele kabel.
De verbinding naar de Dreambox moet echt met een seriele nullmodemkabel. Die ligt hier bij mij thuis ook al jaren.
Misschien dat het in jullie geval anders is vanwege de verbinding van usb naar serieel, dat is me niet bekend.
Echter hij heeft reeds een seriele nullmodemkabel er tussen en de doos reageert nog niet dus ben ik toch bang dat het uitsluitend met een jtag gaat lukken.
@allen
Ik weet niet hoe jullie er aan komen maar Joop spreekt de hele tijd over een UTP kabel, niet over een USB kabel, hij heeft er dus voor zover ik kan zien geen USB kabel aan hangen, alleen de normale aansluiting die gebruikelijk is voor de Dream, dus UTP met seriele nullmodemkabel.
@Joop: Het enige wat je kunt proberen is dus Dreamup, daarvan heb ik ook al een handleiding gepost
hier in deze thread hoe dat te doen, maar dan van tevoren even de UTP kabel loshalen zodat je alleen nog de seriele kabel aangesloten hebt.
Dan een paar versies Dreamup proberen. Reageert ie echt niet, dan is alleen de Jtag nog als oplossing te gebruiken.