Dreambox 7020

Status
Niet open voor verdere reacties.
DCC is Dreambox Control Center, daar kun je ook vrij aardige dingen nog mee doen. Daar is best genoeg informatie over te vinden.
Wat je in de flash zet maakt niet uit, maar je had het zelf over het mounten van een USB stick dus ging ik er van uit dat je toch weer een multiboot systeem wilde maken, ik zou anders niet weten wat je met die USB stick zou moeten.

Zoals Guardian al zegt kan alles met zowat elk image, dus als jij maar 1 image wilt, bijv. Gemini 4.1 en die in de flash hebben zitten, dan kan dat.

In DCC zie ik geen HDD met Pli erop kan ik gewoon HDD via Gemini formateren of moet er eerste Pli vanaf?

Dat kan ik me voorstellen met die antieke versie.
Download eens versie 2.94.:)

Excuus, foutje van mij. Met DCC kun je aardige dingen doen maar net als met Flashwizard kan die nog niet alles met een 702x dreambox.

De Multiboot ziet DCC dus ook niet, daarvoor heb je Flashwizard nodig.

Ik heb rond gekeken en gelezen Flashwizard ondersteunt alleen tot DM 7000 dus nu weet ik niet wat ik moet gebruiken....

Ik wil gewoon me dreambox helemaal leeg maken (flashen) en dan opnieuw een emu installeren en USB stick mounten voor meer opslagg voor pluggins...

SOrry mensen ik schaam me dood:tong: ik heb eigelijk niet 7020 maar 7000-s ik zat helemaal fout maar ik weet zelf niet waarvan ik 7020 haal in me hoofd:tong: SORRY!!!

Dus ik wil gewoon mij DM 7000-S helemaal leeg maken Firmware update en dan opnieuw een image installeren en usb mounten voor meer opslaag van /var voor pluggins...of als dat niet gaat dan eentje in flash en andere op USB zodat ik /var op usb kan gebruiken...;)

De 7020 kun je ook multiboot mee maken met Flashwizard 6.3 hoor. Maar oke je hebt een 7000.
Voor de 7000 bestaat er een erase.img, deze kun je onder andere in de downloadsectie van mijn forum vinden (zie mijn profiel).
Daarmee kun je de flash echt helemaal leeg maken en dan opnieuw firmware er in zetten.

Als je een image geinstalleerd hebt kun je ook de /var naar de USB verplaatsen om meer ruimte te krijgen.

We sluiten dit topic even, omdat het anders over een 7000 gaat met als titel 7020 en tot nu toe bevat het 7020 informatie.
Voor je 7000 vragen kun je dan een nieuw topic openen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan