K
klimmer
Ik heb deze op mijn computer staan mar als ik deze open dan krijg ik wel beeld maar geen geluid.
Hoe is dit op te lossen
Hoe is dit op te lossen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ik neem aan dat je wel de goede geluidsbalk op 100% gezet heb, dus niet de geluidsbalk in Dreamstream, maar bij "Geluid" als je DxDiag draait.ook als ik de geluidsbalk op 100% zet.
Ik heb het nochthans werkend met Vista busines , geluid enz geen probleemDat werkt helaas ook niet met Vista.Op XP gebruikte ik dat zonder problemen.
Dat heb ik ook eens gehad met een pc, dan moest ik op het logo klikken. Later kon ik klikken wat ik wilde maar gebeurde er toch niets meer.Ik krijg een leeg veld met het logo er in.
Dat zou me niets verbazen. Maarja, als we aan probleemoplossing doen en iemand spreekt over XP gaan we er wel van uit dat hij ook SP2 heeft en alle updates en fixes van windowsupdate geinstalleerd heeft.Waarschijnlijk had VLC een conflict met iets dat nu niet meer opstart.