- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
FF om m'n geheugen weer op te frissen
Ik moet binnenkort schoteltje bij m'n vader thuis weer aan de muur hangen, en daar zit dus een dual lnb op.
Lnb zit nu als je achter de schotel staat, met de rechtse kop in de houder.
Het heeft altijd goed gewerkt, dus dat moet allemaal goed zijn.
Het enige vreemde wat ik altijd wel vond, was dat de astra op disceq 2 en de HB op 1. Dat klopt volgens mij toch niet helemaal.
Maar vooruit het werkte verder goed.
Nu moet ik dat ding opnieuw uitlijnen, welke kant moet ik nu afplakken om de schotel goed te zetten??, ik gebruik altijd voor het ruwe werk een analoogje, dus logisch lijkt me dat ik op zoek moet naar de HB omdat deze op disceq 1 zit en een analoogje dit niet schakelen kan.
Als mijn redenatie niet helemaal klopt, hoor ik het graag
Ik moet binnenkort schoteltje bij m'n vader thuis weer aan de muur hangen, en daar zit dus een dual lnb op.
Lnb zit nu als je achter de schotel staat, met de rechtse kop in de houder.
Het heeft altijd goed gewerkt, dus dat moet allemaal goed zijn.
Het enige vreemde wat ik altijd wel vond, was dat de astra op disceq 2 en de HB op 1. Dat klopt volgens mij toch niet helemaal.
Maar vooruit het werkte verder goed.
Nu moet ik dat ding opnieuw uitlijnen, welke kant moet ik nu afplakken om de schotel goed te zetten??, ik gebruik altijd voor het ruwe werk een analoogje, dus logisch lijkt me dat ik op zoek moet naar de HB omdat deze op disceq 1 zit en een analoogje dit niet schakelen kan.
Als mijn redenatie niet helemaal klopt, hoor ik het graag