Dvd brander

Die Platinum handel komt er bij niet in zoals nog een aantal merken uit de zelfde fabriek ze hebben een slechte top laag als ze een beetje te warm worden laat die laag los klaar ben je ermee als dat in je brander of dvd speler gebeurd.

Een paar jaar geleden kocht ik maxwell cd's die waren echt heel slecht die kwamen trouwens uit de zelfde fabriek als platinum deze cd's kon ik na een jaar al niet meer lezen.

Ik gebruik ook al heel lang de Arita's eerst de paarse nu de blauwe B-grade
maar ook Ritek prima spul en niet erg duur en zijn A-grade dvd's

Het is zeker onzin dat iets wat duur is daarom ook goed is. Ik wil het aantal dure merk-dvdspelers niet eens weten die nog niet eens een gecopieerde dvd kunnen afspelen.

In het geval van Verbatim is wel duidelijk dat de kwaliteit beter is doch...
45 eurocent de stuk tegenover 22 cent voor bagger
Dat kan, maar als je spreekt over Arita's, dan liggen die ook op 36 euro/100 (opus prijs), Verbatim op 53nogwat. Spreken we toch al over cd's van 36 cent en geen 22 en dan gaat me die uitspraak te ver.

Daarnaast word bij Opus een verkeerde indruk gewekt omdat er op bepaalde lege media garantie word gegeven. Geheid dat dit garantie is die de fabriek geeft, maar dat is geen garantie voor kwaliteit.
"Philips, Fuji, Traxdata, Memorex en Verbatim. Op deze media geeft de fabrikant garantie op fabrieksfouten."
Vergelijk de prijs van Verbatim nu eens met die anderen in dit rijtje, dan nog is Verbatim prijzig.
Kwaliteit? Nou.... laten we over Memorex dan maar eens niet beginnen...
Dus prijs en garantie is geen kwaliteitsgarantie.

Er zijn al weinig mensen die liever een hogere prijs betalen voor een produkt waarvan niet bewezen is dat het beter is door tests (althans ik heb geen grote bekende test gezien), en de ervaringen met andere merken ook goed zijn. Veel mensen laten zich hierbij (net als bij aanschaf schrijvers) leiden door de warezscene, en ook daar zie je Verbatim steeds minder als naam vallen voor lege media.
En -dat- is de reden dat ik zeg dat ze zichzelf uit de markt prijzen.

Natuurlijk, ieder zijn hobby en ieder zijn eigen kwaliteitswensen, maar dat is geen reden om de rest dus maar als bagger af te doen gezien daar geen bewijs voor is, integendeel zelfs.
Ikzelf zou ook eigenlijk het liefst Verbatim willen gebruiken, ook altijd wat meer betaald voor cd's, doch de huidige prijsstelling is niet gerechtvaardigd, zeker niet in het begin en daarom dat ik er vanaf gestapt ben.

Maar nogmaals.... ieder zijn eigen kwaliteitseisen en keuze wat ie zelf wil maken, en ervoor betalen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan