Een andere auto gekocht waar "toch" vermoedelijk iets aan mankeert?

hoef je normaal gesproken nooit bij tot een ton of 3 a 4

Over het algemeen haalt niemand dat tenzij je een (oude) Mercedes hebt. :)
Zo'n spanner is op zich ook niet zo duur maar het zijn de bijkomende kosten die de prijs opdrijven. Vroeger kon je nog zelf wat doen maar tegenwoordig kom je bijna nergens meer bij.

Vroeger kon je nog zelf wat doen maar tegenwoordig kom je bijna nergens meer bij.
vind ik nog wel meevallen
je moet alleen uitlees apparatuur hebben en die kunnen in de papieren lopen
Over het algemeen haalt niemand dat tenzij je een (oude) Mercedes hebt.
ben met beide aardig op weg lol
goede sjoemel diesels kunnen ook wat aan hoor
auto's met ervaring noemen ze dat lol

Een Aygo, dat is voor mij zoals @MAS3 zegt absoluut geen optie, wij kennen elkaar, en tja freggels zijn niet groot, maar ik helaas wel.

Ik was voorheen geen voorstaander van de eerste versie van de Meriva, oos pa en ma hadden er 1, maar daar voelde ik mezelf totaal in opgesloten als ik er mee reed.

De B versie is in de binnenruimte bijna vergelijkbaar met een Zafira.

In het het begin van dit topic schreef ik dat ik kosten moet besparen dus vandaar de keuze naar deze auto.
Je zoekt dan zekerheid en gaat plussen en minnen [ik ga hier nu verder niet op door] .

Er wordt dus gezegd dat de auto perfect onderhouden is in de garage waar ik hem gekocht heb en dat er absoluut niks mis mee is?
Een onderhoudsboekje kan iedereen invullen.

Mijn auto staat meer stil dan dat er mee gereden wordt, zeker nu met de huidige brandstofprijzen, dus als ik een kleine boodschap moet doen dan pak ik mijn fiets [ 2 gevaarlijke zinsspelingen, kleine boodschap, maar vooral de fiets...] :ROFLMAO:

Ik ga komende week even naar de garage waar ik de auto gekocht heb en hopen op een oplossing.

Er wordt dus gezegd dat de auto perfect onderhouden is in de garage waar ik hem gekocht heb en dat er absoluut niks mis mee is?
een verkoper durft dat zelfs te beweren als je het tegendeel al bewezen hebt.
maar als jij zo moelijk te been bent kun je bij de gemeente geen schootmobiel via de wmo krijgen?

@ Freggel als je dan niet zoveel rijd waarom dan gen elec auto.
Heb zelf de nissan E-nv 200 gekocht 2de hands geen benzine meer geen wegenbelasting en je krijgt er nog subsidie op ook.
Met de eigen zonnepanelen is het ook nog voordelig "tanken "thuis en buitenhuis valt het ook reuze mee , kreeg laatst de rekenig voor de laadpaal ladingen die ik gedaan heb € 12,- .
Dus mij hoor je niet klagen en je zit hoog 5 personen en je hebt nog genoeg laadruimte over.
Denk overweging waard.

Dat klopt, ook nog kans dat je recht hebt op een invalidenkaart. In dat geval kun je ook nog een busje op diesel halen tegen zeer goedkope wegenbelasting. Moet je die wel even inrichten (of laten doen) voor de scootmobiel. Zit je ook lekker hoog.

Het idee van Scuba is geweldig als je aan zoiets kunt komen.

@scubadiver ik zou erg graag zo'n auto kopen, maar dat prijskaartje wat er aan hangt dat gaat mij niet lukken.

En @sat-ed een scootmobiel is een optie, maar deze moet ik in grote lijnen zelf betalen.
Ik ben blij dat ik nog kan fietsen.

Volgende week de auto naar de garage brengen, ik heb het probleem al gefilmd, en als geluidsbestand naar de dealer gestuurd.

eerst dit even oplossen.

En @sat-ed een scootmobiel is een optie, maar deze moet ik in grote lijnen zelf betalen.
jaar later proberen als je inkomen nog verder keldert is naar mijn weten afhankelijk van je inkomen.
Ik ben blij dat ik nog kan fietsen.
blijven doen zou ik zeggen
er zijn ook steun wieltjes te krijgen trouwens
(ff geintje tussen door moet kunnen)

@scubadiver
had nissan geen accu huur?
had voor de gein ook ff gezocht maar de goedkoopste die ik kan vinden is 18.000 gebruikt
heb ik (nog) niet voor een auto over en tot nu toe is er maar 1 hybride die aan mijn eisen redelijk zou kunnen voldoen

@sat-ed Niet alle elec auto's hebben een huur accu.
Deze die ik heb heeft eigen accu.
Heb er al zien staan voor 16000 met 27600 km erop is nog veel geld ,maar bent ook van wegenbelasting en benzine af.
zelf al een van 12000 30000 km

hoe lang zou die accu mee gaan?
heb hybride verhalen gehoord van accu stuk auto economisch total loss.
maar bent ook van wegenbelasting
nu nog maar met onze politici is dit geen zekerheid.

even voor me zelf sprekend
ik vind 12000 bak geld voor een auto
benzine of diesel kan ik zelf nog aan sleutelen en met ev als de accu een probleem heeft heb je echt een probleem naar mijn idee.
en tot nu toe ben ik nog geen hybride dan wel een ev tegen gekomen die mijn aanhanger vol mag trekken.
maar goed ieder z,n eigen toch?

klopt niets zeker maar met de prijzen nu vind ik het goed.
en accu's ...........kunt ook een nieuwe kopen en die er na een jaartje ofzo voor gezien houd.
Niets is zeker .........vandaag de dag

en tot nu toe ben ik nog geen hybride dan wel een ev tegen gekomen die mijn aanhanger vol mag trekken.
maar goed ieder z,n eigen toch?
Dat is volgens mij merk afhankelijk.
Ik heb een lexus die mag idd nog geen mug trekken.
Mijn vrouw zegt wel dat ik een enorme boer ben maar ik heb geen tractor gekocht.
Dus het maakt mij niet uit als ik er geen kar achter kan.

onze sleur hut is al 1500kg
de enigste die ik tot nu toe heb gevonden die dat mag hebben is de hybride outlander
maar goed zelfs mijn sjoemel diesel mag 1 aanhanger van me volgeladen trekken de andere kar niet die mag wat meer hebben.
de term boer is hier nog niet gevallen maar kan wel veel dingen gebruiken en die moet je dan wel kunnen vervoeren vind ik lol

de term boer is hier nog niet gevallen maar kan wel veel dingen gebruiken en die moet je dan wel kunnen vervoeren vind ik lol
Dat had ik ook.
Toen ik bijna 30 terug ben verhuist heb ik 3 busjes vol naar de stort gebracht en gedacht dit moet ik niet meer doen.
Ik kon alles gebruiken.
Auto's heb ik altijd zelf onderhouden en altijd goedkoop kunnen rijden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan