Eerst ging Cabo en toen D+ wat flAUw maar nu weer helemaal miAUw

L

Lagos

Wie zoekt miAUwd weer als van tevoren op d+ en Cabo op zijn Pioneer (versie 15) het wachten is op de Philips of is die er ook al misschien?

MiAUw mail graag in mijn PM daar krolse katten verboden zijn

Gr. Lagos

Ook de Flip miAUwd weer !

Jongens mijn mailbox zit steeds vol daar ik nog steeds zonder tel en Internet zit en dus steeds bij vriend Satrat langs moet om op het web te komen.

Begrip dus svp voor vertraagde reacties

Gr. Lagos

Waarom zeg je niet dat er weer een nieuwe emu versie is, of mag dat niet meer?
Grtz.

Inderdaad zijn er voor de Philips en Pioneer nieuwe EMU versies zoek en gij zult vinden vinden, net als of je weet dat er iets strafbaars is maar niet weet waar (LOL)

Ik weet ook niet meer tot waar ik mag gaan.

Gr. Lagos

@lagos
stuur me maar en prive mail
wat je wil hebben, mischien kan ik je wel helpen

bert

En het is niet eens zo moeilijk om te zoeken, want op basis van de laatste Dynamite 6.31 HDL staat er nu een nieuwe Nederlandse versie beschikbaar op de bekende Philips site!

M_Z

Prima Marc. De nieuwe originele emu had ik al. Maar waarom stel je nooit die originele versies ter beschikking. Deze versies wilde ik juist steeds hebben (de nederlandse sta ik niet zo om te springen).
Grtz.

Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb mijn limiet van opslag op de Planet server al ruimschoots overschreden en krijg nog steeds geen waarschuwing. Dit wil ik ook voorkomen en daarom plaats ik alleen firmware die iets toevoegd tov wat er al in het buitenland te vinden is. Jij zult toch wel regelmatig op de upload van Dynamite kijken ook ?

M_Z

@Lagos

Je kunt de link toch gewoon plaatsen van de website dan kom je toch gewoon op de homepage van hun, volgens mij is daar niets mis mee. alleen rechstreekse links van philipsemu.htm of philipsemu.zip kan ik inkomen dat dat niet mag.

Dus zet hem gewoon neer dan hoef je niet telkens naar satrat :biggrin:

Dan weet je meteen hoever je kunt gaan, maar daar is niets strafbaars aan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan