eigen huis en puin

Hallo

Zo dat was weer een mooi huis .
Kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Zo blijven ze wel bezig.
Hihihi
wel leuk

Groetjes
Hummaxboy

Meest leuke is dat Nico altijd zo snel is... kast maken incl verf binnen 5 minuten... zal wel speciale grondverf hebben... verder vind ik het maar een pruster. laast ging hij een schotel richten (receive only) met een satfinder op Astra 32 graden Noord ??? zeker een nieuwe sat, vandaar dat we geen beeld meer hebben op seca 2 ! en een antenne versterker om alleen tv te splitsen met een 2 weg splitter. (deze is niet geschikt voor sat) ?

Verder ging hij de Video out verder sturen naar een andere tv op de slaapkamer.. via Coax out dus van de video en zei toen (als je een stereo tv hebt kun je ook dus video kijken in mooi geluid) Coax out van een video is altijd MONO... zucht....

kan nog wel even door gaan...

bij het aansluiten van UTP/Cat5 kabel werd deze geniet in de hoek.. dat mag niet.. deze mag niet geniet worden !! ja ik weet dat doet KPN prutsers ook...

sorry moest het even kwijt..

Originally posted by utopia
laast ging hij een schotel richten (receive only) met een satfinder op Astra 32 graden Noord ???
He, je hebt gelijk! Nu ik 'em ergens in de buurt van de 19,2 oost heb gezet heb ik nog een Astra gevonden. Maar dan met signaal en beeld! Is er nog iemand die dit kan bevestigen?

:biggrin::biggrin:
Maarre dat koffertje van 'm wil ik ook:biggrin:
Harstikke handig, hij komt klussen met alleen dat koffertje en d'r komen hele zaagtafels nieuw elec. gereedschap enz uit. :biggrin::biggrin::biggrin:

Harstikke handig, scheeld een hoop ruimte in de schuur.:)

Jaja, dat soort koffertjes ken ik. Eenmaal de spullen er uit, krijg je ze er nooit meer in. :( In de fabriek zit waarschijnlijk zo'n puzzelkoning die deze koffertjes inpakt.

mmmmmmmmmmm

Weggooikoffertje dus??? :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan