Einde van onze hobby ??

P

peterpan

weeweewee.niburu.nl/showarticle.php?articleID=3198

Wat er van waar is weet ik niet.

Er zijn meer sites met dit verhaal.

 
Laatst bewerkt:
Geen idee, op je eerste link zie ik iets over een militaire oefening, wat dit met onze hobby te maken heeft weet ik niet.

De tweede link geeft aan dat die url niet gevonden kan worden op de server dus die is niet correct, of bij mij staat er iets fout.

 
We gaan er allemaal aan !

Let maar op.

Degene die overblijven komen er snel genoeg achter dat het helemaal geen toevallige meteorietenregen is.

Het zijn projectielen die door jaloerse aliens op ons afgestuurd worden !!

Neem maar vast afscheid van je geliefden want binnen 1 maand is het gebeurd met ons allemaal !

 
mmmzz.. Airmiles opmaken,,,, geen nut, iedereen vliegt mee :biggrin:.

biografie afmaken...... voor wie???

Ali uit Ens,, ken ik wel, een moslim uit de NO polder die schotels installeerd.

nahh... vuurwerk heb ik iedere dag... :biggrin: :biggrin:

 
Wat dit met onze hobby te maken heeft ??

Ik denk dat er een grote kans bestaat dat er verschillende satellieten geraakt zullen worden.

Maar ja, als we er allemaal aan gaan, hebben we aan die satellieten natuurlijk ook niks meer.

 
oh.... en dat komt door een militaire oefening in China gevolgd door allerlei tegenreacties van Amerikaanse en Engelse kant ???

Sorry hoor maar als je dit geloof kan je net zo goed ook geloven dat een 100 jaar geleden geboren schilpad welke in zijn laatste levensfase is bij de Formule 1 wedstrijden in juli (ja in jullie dan kan het oude beestje nog even trainen) op Marny Coure (Parijs) vanaf de laatste startrij de op poll position startende Micheal Schumacher en aan kop van de race rijdt al in de tweede ronde hem inhaalt om daarna door te gaan en Schumacher als tweede laat eindigen met drie rondjes achterstand.

Dacht dat Perer Pan kon vliegen... nou dan kan je mooi op tijd zijn om die tegenelkaar vliegende satellieten tegen te houden. Moet je wel veel spinazie eten anders lukt het misschien niet :)

 
Ik heb wel een tijdje geleden eens iets gehoord van een meteorietenregen waarbij men bang was voor beschadiging van satellieten, maar nadien eigenlijk niets meer van gehoord dus het zal reuze meegevallen zijn.

Wat dit met een militaire oefening te maken heeft zoals in het bericht vermeld staat is me ook een raadsel.

Maarja, de wereld is inmiddels toch al x keer vergaan, de laatste keer in 2000 als ik me goed herinner dus theoretisch zijn we al weg en zou ons dit ook geen problemen meer hoeven opleveren als je het op die manier bekijkt.:biggrin:

 
Het enige wat deeltjes uit de ruimte doen bij satellieten is de zonnepanelen degraderen.

Hoewel er ooit een franse satelliet verloren is geraakt (telecom 1B) en daar heeft men nooit van achterhaald wat er gebeurd is. Kan toch wel eens gebeuren dat er iets tegenaan vliegt en het ding daardoor niet meer reageert.

 
Mensen een beetje positief. Met die doemdenkerij komen we niet verder.

 
hateeteepee://frontpage.fok.nl/nieuws/42436

Nog een link voor de liefhebbers.

Ik denk zelf trouwens ook dat het wel wat mee zal vallen.

We zien het wel....

 
zo'n soort bericht is er jaren eerder ook al eens geweest

het zal zo'n vaart niet lopen

maar wat wel interessant kan zijn is dat er morgen een mini zonsverduistering is door saturnus als ik het goed heb

het kleine stipje voor de zon is te volgen tussen 7 en 2 uur in de ochtend en middag

dus effe door een cedeetje naar de zon kijken

mis het niet want het duurd tot 2012 voor de herkansing en dan pas weer over 100 jaar maar dan zullen we er wel niet meer zijn

herbies

 
Kan die zonsverduistering in 2012 dan misschien voor 's middags gepland worden? Want momentaan slaap ik nog tussen de door jou genoemde tijdstippen en placht ik pas tussen 14.30 en 15.30 wakker te worden.:biggrin:

 
DE WERELD VERGAAT OP 19 JUNI !!!!!!!!!

DIT IS GEEN GRAP !!!!!!!!!!!

Stuur al je bezittingen zo snel mogelijk naar mij !!!!

Dood heb je er toch niks aan !!!

Van harte welkom zijn : Cash geld, Plasma Tv's, Dvd-recorders, Luxe auto's

Niet welkom zijn : Lastige vrouwen, huisdieren, kinderen...

 
DE WERELD VERGAAT OP 19 JUNI !!!!!!!!!DIT IS GEEN GRAP !!!!!!!!!!!

Stuur al je bezittingen zo snel mogelijk naar mij !!!!

Dood heb je er toch niks aan !!!

Van harte welkom zijn : Cash geld, Plasma Tv's, Dvd-recorders, Luxe auto's

Niet welkom zijn : Lastige vrouwen, huisdieren, kinderen...


Ge weet mij wonen je kan mijn schoonmoeder komen ophalen :biggrin: ze is niet lastig maar zaagt veel

 
beste iceke

als de wereld vergaat en ieder gaat dood

dan geld dat ook voor jou

wat moet je dan met alles

herbies

 
Ze hebben juist gebeld dat mr. Meteor wat vertraging had...

Giften zijn dus nog atlijd welkom op 145-98753145-75

:)

 
@ iceke

Je hebt nog steeds mijn schoonmoeder niet opgehaald (daar zaagt ze nu ook over) :biggrin:

 
Ze hebben juist gebeld dat mr. Meteor wat vertraging had...
Giften zijn dus nog atlijd welkom op 145-98753145-75

:)
Wist niet dat meteoren ook al de trein nemen ;)

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan