Emu vraagje Dreambox.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Ik geef het toe op het duckboard staat precies dezelfde vraag, maar ik ga hem hier ook eens stellen ;)

De 'Dream hobby' is nog steeds een beetje nieuw voor mij ( ik kom net kijken! :biggrin: ), maar ik ben vanmiddag een beetje aan het spelen geweest met de Dream, en de philips.

in de Flips de laatste lex erin gedaan, en toch eens gaan kijken naar polsat, voorheen nooit aandacht aan besteedt, ik ben niet zo'n sportman, ik kijk liever films, neem nu afgelopen middag "drumline" een mooie om de prologic nog eens te testen..

Maar daar werktte het dus gewoon op de Philips, maar toen toch nog maar eens bij de dream gekeken want daar werktte Polsat nog niet, ik weet het het is niet moeilijk!!!

Maar onder welke 'emu' draait polsat nu eigenlijk bij de Dream? (scam? )

Want er staan er hier diverse op, normaal staat hier Radegast als default, maar daarmee geen beeld, toen alles op 'scam' gezet, en toen wel beeld, toen alles terug op Radegast, en nog steeds beeld...

Snap ik het nou niet goed of is "Scam" niet goed opgestart de eerste keer?

Ik zeg het misschien wel helemaal verkeerd, maar corrigeer me maar, graag als het fout is!

Ookzo deze week met de multivisions de nieuwe scam erin, eerst geen beeld maar na wat gerommel met de "softcams" wel beeld?

Het zal in principe wel hetzelfde zijn als met de "pidscan" met de Philips, maar het is nog even zoeken naar de mogelijkheden die er allemaal inzitten, want ik heb nog meer gezien, maar dat komt wel

Polsat draait onder newcamd auto, als je de juiste rsakeylist hebt.

Dan zal ik er die eens in gaan doen, Thanks. ;)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan