Enquete: Welke ontvanger gebruiken wij thuis?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.261
Punten
113
Leeftijd
61
Naar aanleiding van een idee van Multigek10.0 oftewel format c: en hulp van anderen omtrent wat er in te zetten is hier een lijstje gemaakt.

Interessant is hierbij om te zien welke ontvanger momenteel eigenlijk nog als meestgebruikte in onze huiskamer staat. Het gaat er dus niet om -wat- voor ontvangers je allemaal hebt, maar welke ontvanger je hoofd-ontvanger is, de meest gebruikte, zeg maar die waar de familie altijd naar kijkt en die in de huiskamer staat.

Daarom zijn de pc kaarten ook uit het lijstje gehaald, want je gaat niet gezellig met zijn allen achter de pc zitten naar een film kijken.:biggrin:

Je kunt 1 keuze maken uit de 20 genoemde opties.
Neem ze wel op je gemak door, er zijn keuzes die op elkaar lijken (nokia en nokia-seca ontvanger bijv.).
Let ook op het verschil Dbox2 (kan ook van Nokia of Philips zijn bijvoorbeeld) en andere ontvanger van dat merk.

Weet je niet zeker bij welke keuze jouw ontvanger moet, schrijf dan gewoon een reply dan helpen we je ermee.

Veel plezier!

Shit, ik ben de tweede die heeft gevote. BT? Was jij de eerste??

Tja....:lol:
Ik ben nu eenmaal een snelle rakker en kon het niet laten.:biggrin:

Dan is het dus duidelijk dat mijn hoofdontvanger een Topfield is als jullie beide een Dreambox hebben en er 3 stemmen zijn :)

Heeft alleen maar een (philips) Secabak :biggrin: maar toch een leuk idee van onze Format c: :draai:

Nog 15912 te gaan!

IEKS freggel1, een secabak? Goh... nu daalt mijn respect voor je toch opeens heel erg zienderogend.:biggrin::lol::biggrin:

Zo ook effe gestemd de dream op 1 lijkt me duidelijk.
op de 2e plek hier een digitall world 4100.

Ook maar effe gedaan dan op de dreambox,, ook nog wel toppy maar die gebruik ik alleen nog maar om tita en Mr mee te testen :)

Het is lullig voor de andere maar ik weet nu al dat de humax gaat winnen.
Ik heb het idee dat heel wat mensen die een dreambox hebben ook nog een humax hebben staan, moeten die dan niet 2 keer stemmen?

gr gogo

Het meest gebruikte apparaat is de dreambox bij mij ook wel de andere receivers zoals echostar3600ip of humax5400z maar dreambox blijft toch de meeste gebruikte apparaat.

Groetjes,
Deliyurek007

Nog geen klachten van vrouw en/of vriendin gehad? :)
Nee hoor, en wel om twee redenen:
a.) Mijn vrouw is goed afgericht
b.) Bij sommige dingen ben ik vanwege plezierigheid toch langzamer.

:biggrin::lol::biggrin:

De stembus sluit 7 dagen na het begin van de poll.
Gisteravond is ie gestart en met vandaag erbij zijn er nog 6 dagen, tijd genoeg dus.:)

ook maar ff gestemd :):)

Dreambox is toch wel het meest gebruikt hier, alhoewel de hummie toch zeker nog niet alleen als klok dienst doet:biggrin::biggrin:

Originally posted by Black Tiger
IEKS freggel1, een secabak? Goh... nu daalt mijn respect voor je toch opeens heel erg zienderogend.:biggrin::lol::biggrin:

Ja sorry hoor Black Tiger, ik kan er ook niet aan doen dat "mijn grote vriend JPB" (???) aan het eind van de maand met bijna de helft van mijn verdiende centen gaat lopen....

Komt ooit nog wel eens goed joh! Laat mij nou maar lekker prullen met mun "Dafje" :)

Eerlijk gezegd vind ik dat er nog weinig mensen zijn met seca-bakken. Wel leuk om te zien is dat er ook iemand met een Pace is, waarvan er ook nog de nodige in het land staan.

Toch wel aardig zo'n enqu?te, goed idee van format.:)

Ik heb een Amstrad Seca bak die nog volledig in gebruik is. Maar mijn Dreambox wordt iets meer naar gekeken.

effe een vraagje.
zal de dreambox volgend jaar door een ander (merk)digitale ontvanger worden verslagen?
ligt er nog geen concurent op de loer voor de dreambox?
die bv meer kan gaan bieden dan de dreambox.
een bv een alles open krijger.
merk onbekend?

of blijft de komende jaren de dreambox de nummer 1.

en humax de nummer2 ?

Voor mij is de Dreambox nr1 maar ook de Secabak-Philips in nog wel in gebruik.

Mazzel, Rovi

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan