Enquete: Welke ontvanger gebruiken wij thuis?

Originally posted by format c:
effe een vraagje.
zal de dreambox volgend jaar door een ander (merk)digitale ontvanger worden verslagen?
ligt er nog geen concurent op de loer voor de dreambox?
die bv meer kan gaan bieden dan de dreambox.
een bv een alles open krijger.
merk onbekend?

of blijft de komende jaren de dreambox de nummer 1.

en humax de nummer2 ?

Je hebt het nu over de hobby markt he. Niet over de markt van gemiddelde satelliet kijkers, die hebben in NL veel meer seca bakken, voornl. Philips. En in Duitsland veel FTA receivers.

Voor de DB komen mogelijk alternatieven zoals de Triple Dragon en de Stream multimediadoos van Michel en Ronald.

Ik zie de DB nog wel een tijdje op 1 staan, Humaxen 5400 worden niet veel meer verkocht denk ik, en steeds meer beztiiters stappen over naar de Dreambox.

Ben nu nog de "gelukkige" bezitter van een Aldi -Comag 2CI ontvanger, maar verwacht volgende week vanuit NL mijn nieuwe Dreambox. Ben dus bang dat de het lang avonden gaan worden.

ik vind toch eigenlijk dat de pc kaarten wel in het lijstje erbij horen , om de dom eenvoudige reden dat bijv in mijn geval ondanks de db 7000 in de slaapkamer en de db 500 en topfield 4000 in de woonkamer de nexus in het kantoor de meest gebruikte ontvanger is .Ik zit nu eenmaal meer achter de pc met dvb op de achtergrond als in de woonkamer tv te kijken.

grtz

Nee pc kaarten horen er niet bij. Het blijven pc kaarten en misschien is ie wel het meest gebruikt, maar het moet wel een echte manier van meest gebruikt zijn.
Zoals dus al eerder omschreven, meest gebruikt in het gezin in de huiskamer dus, om tv te kijken.
Het gaat dus niet om jezelf alleen maar om 't gezin in de huiskamer en dat was ook duidelijk vermeld.

Er zijn wel meer mensen met meer onvangers.
Kijk zou ik het voor mijn vrouw moeten invullen zou het de Nokia 9600 zijn want daar kijkt zij het meest naar.
De kinderen kijken het meest naar de Dreambox en ik het meest naar m'n pc. :)

Waaraan heeft BlackTiger dan zijn poll gegeven ? :applaus:

Aan de Dreambox uiteraard.
Die staat in de woonkamer en nja.. de kids kijken het meeste TV en ALS ik al tv zit te kijken, kijk ik ook naar de Dream, dat zijn dan al 3 man van de familie.
Verder als we allen kijken, zitten we ook in de huiskamer en niet in de slaapkamer, dus kiken we ook Dreambox.:)

Wat is dat slaapkamergedoe van BT ?
Ik geloof dat die kids nu langzamerhand ook reeds iets te zeggen hebben , wat ik raar vind is dat zijn echtgenote weeral niet wordt vermeld
(kijkt ze in dat vw busje naar tv of speelt ze met de treintjes ?? ) :biggrin:

Ik kijk steeds minder TV en inderdaad krijgen de kids steeds meer te zeggen over wat beneden op komt te staan.
Doch betreffende mijn echtgenote heb je niet goed gelezen.
Zal even mijn eigen tekst quoten:
Kijk zou ik het voor mijn vrouw moeten invullen zou het de Nokia 9600 zijn want daar kijkt zij het meest naar.
Dat doet mijn vrouw dus, daar komt het slaapkamer gedoe vandaan. :biggrin:

Hoeveel mensen staan er eigenlijk geregistreerd bij Duck?

gr gogo

meer dan bij sat4 all...(grapje)
ik denk toch wel zo n,stuk of 500.
ik ben wel benieuwd ja.
ik hoop 1000.

dus maak iedereen maar lid die je kent.
bv voor dit leuke off topic hier op dit board.

hoeveel punten krijg ik nu duck??????

@gogo: Na de opruiming enkele maanden geleden zijn er nog zat over.
Ik zie dat het Duck forum nogal onderschat word... 500 man.. hahahahaha...

In de hoofdpagina van het forum kun je het altijd zien linksboven en daar staat nu: Members: 16,066 dus het zijn er een paar meer dan 500 stuks.:)

@format c: ik ken hoax virus meldingen van emails die ook zeggen dat je iets aan iedereen moet doorsturen.
Als jij nu enkele duizenden emails rond stuurt met de mededeling dat men lid moet worden van Duck krijg jij bonuspunten van Duck.:biggrin:

Zo dat zijn er nogal wat dan moeten er nog een hoop stemmen;-)

gogo

Aub geen hele berichten quoten.

Nja.. een hoop stemmen, ik ben bang dat dit niet meer gaat lukken, de poll is ingesteld op 7 dagen en als ik me niet erg vergis zijn die inmiddels wel voorbij.:)

Black Tiger,nog bedankt voor je werk.
wat betreft die poll.
top....,,de dreambox is de winnaar,

tot snel weer.

Neeeee de dreambox is helemaal geen winnaar.

Het is maar hoe je het bekijkt.

206 stemmen

66 een dreambox en dus 140 GEEN dreambox!!

Dreambox is wel een winnaar, gaat om welke ontvanger het meest in de huiskamer staat en dat is dus de Dreambox.:)

Die andere stemmen zijn wel meer in aantal, maar veel meer gespreid dus minder qua ontvanger.
Valt me wel op dat de Humax echt goed vertegenwoordigt is en dat er toch nog behoorlijk wat Philipsjes en Ucas dingen erbij staan.
Zelfs nog 12 Topfields, ik had persoonlijk eigenlijk meer Nokia/dbox1 toestellen verwacht, maar geen nood, is wel een leuk overzicht zo. :)

Originally posted by Black Tiger
Ik had persoonlijk eigenlijk meer Nokia/dbox1 toestellen verwacht, maar geen nood, is wel een leuk overzicht zo. :)

Je mocht helaas maar 1 ontvanger selecteren, anders had het lijstje er wel anders uit gezien....:biggrin:

Misschien is dit nog een leuke poll,

Wat hebben we allemaal in huis?!

Welke Ontvangers, CI modules, Abbo kaarten, Grote v/d schotel(s), Wel of niet draaibaar, en natuurlijk niet te vergeten, Hoeveel jaar ben je al Sathobbyist???

Dat lijkt mij wel een leuke poll!

Gr Fred.

Dat is ook een leuke poll, maar als je dat zou moeten gaan doen zou je een complete pagina alleen al met opties gaan krijgen en dan zouden er geheid nog vergeten worden, beetje teveel van het goede.
Er kunnen ook maximaal maar 25 zaken in een poll en dat is zelfs al uitgebreid geworden, stond eerst op 10.:)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan