er was eens een tijd...

ja dat klopt twilight zelfde conax was niet te kracken
en toch geluck de hackers te kracken
het is een kwestie van tijd
roufa!

Die stelling wil ik gelijk met jullie delen.
Er is niets wat onkraakbaar is. De bedrijven roepen het wel elke keer, maar stilletjes weten ze ook wel dat ze onzin uitkramen. Wat de techniek uitvind om te beveiligen, daar ontstaat uit diezelfde techniek altijd ook wel weer iets om die beveiliging teniet te doen of te omzeilen.

Mijn stelling is alleen "tijd".
Heb je op een gegeven moment genoeg tijd om het tijdig voor elkaar te spelen voordat ze overgaan op het volgende?

Na 1995 is op satellietgebied zeker vrijwel niets nieuws meer uitgevonden qua coderingen (wel op ander gebied), maar dat wil niet zeggen dat dit niet gaat gebeuren.
Wie weet. En ook dat zal weer hackbaar zijn zoals alles.
Maar stel je eens voor dat Irdeto nu pas gekraakt zou zijn, dan zouden we toch mooi achter het net vissen, dan is het dus wel gekraakt maar wat heb je er dan nog aan?
Dat is de stelling die ik heb... tijd.

En emotie? Nee hoor, gewoon erg geinteresseerd in de techniek en de toekomst ervan.:)

Ja dat is inderdaad in weze eigenlijk het probleem,en dat dit in weze klopt is ook wel zo want er is een voorbeeld namelijk videogaurd,echt wel gekraakt,maar door een select groepje,zolang alleen die kunnen kijken is er niks aan de hand.Videogaurd heeft wel al weer een nieuw setje kaarten klaar liggen mocht het publiek worden,maar het setje daarop is ook al klaar.Bij irdeto zou volgens persberichten die ik toendertijd gelezen heb hetzelfde gedaan worden,waardoor het probleem dus wordt dat bij een kraak je waarschijnlijk ten hoogste 3 tot 4 maanden kan kijken,en het daarna weer dicht is,wat dus wel inhoudt dat het wel te kraken is.Maar met iets anders kunnen ze natuurlijk zoveel kaarten wisselen als ze willen,mocht dat goed gaan lopen is er geen beginnen meer aan voor ze,dan ligt het open,waarbij ik moet aanmerken dat dat natuurlijk geen echte hack is,maar eventueel wel de ultieme oplossing voor gedeeltelijk gratis kijken.Zeg maar het nieuwe gevaar,maar waarbij ik moet aanmerken,iets dat gedeeltelijk door de providers zelf veroorzaakt is,door zolang toe te laten dat er zo makkelijk gekeken kon worden,maar nu alles in ??n korte periode totaal dicht gegooid,en het is moeilijker om iets wat makkelijk open is geweest te missen als dat je het weinig hebt gezien of er altijd al veel voor moest doen,door dat er frequent keywissels waren.
De deur totaal dichtmaken zal uiteindelijk mijn inziens blijken juist weer een grote fout te zijn en daar heb ik mijn redenen voor.Mijn stelling blijft alles zwart op de sat uiteindelijk ook alles zwart voor de providers,het zal een tijdje duren,maar uiteindelijk zullen ze zelf denk ik ook inzien dat het even winst opleverd maar uiteindelijk nog meer verlies als dat ze nu hadden.Het is en blijft zo`n eerste keer toch een dure aanschaf zo`n decoder kaartje,en dan ook nog je abbo,mensen willen nou eenmaal daar iets voor terug en zijn niet gauw tevreden meer.Alles zwart,geen reclame meer en mensen zullen een stuk minder gauw geneigd zijn om zoiets duurs aan te schaffen .En verder komt er steeds meer concurrentie.

Daar heb je volkomen gelijk in, het is wat dat betreft net als met illegale software. WordPerfekt is groot geworden door de illegale copieen.
Dat zal dan waarschijnijk ook de reden zijn dat C+ zich niet zozeer stoort aan een kleine groep hobbyisten/hackers die eigenlijk toch wel uit een bepaalde vaste kern bestaan waar zo nu en dan eens wat bij komt en weer af gaat, maar hoofdzakelijk tegen het grote publiek maken en files verspreiding is en daar is natuurlijk dan wel wat voor te zeggen.
Het grote zwart is niet goed voor ze, het grote open ook niet, dus ze zullen een middenweg moeten zoeken.
Ik voel wel wat voor jouw stelling.:)

Ik weet het ik post niet veel sterker nog dus bijna nooit
ik heb eens een vraag mogen stellen dat ging over dubbele kop op je schotel astra/hotbird verder heb ik alleen maar zeer goed gelezen als er ergens een uitleg kwam want je komt er echt wel achter hoor als je maar leest
en dat is juist het doel van de hobby
Toen via h2detoo iets kwam op de markt om toch te kijken naar taquilia was dat prachtig echt alleen moet je zoiets smorgens lezen en niet in de avond uren en het dan toch gaan proberen hahaha weet nog goed dat ik het aan de gang kreeg mijn eerste nieuwe soft in mijn flips en ja met seriel kabel maar ja had op start gedrukt dus het liep en aangezien ik daar geen einde aan durfde te maken heb ik maar gewacht tot half 5 smorgens maar het werkte geweldig was dat
later toen het dus wel fout ging ( moest eens gebeuren ) een oslink om mijn flips te redden oke ook dat werkte en ja mensen dat was een mooie tijd
hopelijk komt het het terug
al moet ik er weer met spanning voor opblijven tot half 5
het is een kick

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan