Ervaringen met I.E 7...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Na deze week een update gedaan te hebben van mijn windows os, is er ie 7.0 opgezet.

Er waren mij al een paar dingen die me meteen opvielen, je moet een searchassistent opgeven alvorens je van de startpagina af bent.

Het beeld ( resolutie) weergave van de internetpagina's was ook anders, ik vond het waziger.

En nu ben ik dus eenmaal iemand die dagelijks diverse sites bezoekt, en ook veel zoekt op internet, en er vallen mij dus meteen dingen op.

Ook ga je hopen dat er dingen die voorheen niet liepen nu beter lopen.

Maar dit alles is niet waar, zojuist ga ik bij biertijd even kijken of er nog wat leuke tieten gepost zijn, maar die zijn er wel, maar met de nieuwe i.e krijg ik ze niet te zien...

Ook met een andere site waar ik wat problemen mee heb ( ftn2day) is het niet opgelost, de site blijft vast lopen, en dat is met firefox niet.

Het uiterlijk neigt dus ook naar firefox, dus men gaat proberen een kopie te maken van iets wat in veel punten toch beter loopt, en ook alle gebruikte ikonen zijn bijna weg, zo zie ik bijvoorbeeld niet met het envelopje staan naar mijn postvak. :confused:

Nu heb ik dus dit maar 2 dagen geprobeerd, maar al wat ik er nu meegedaan heb is voor mij als internet-gebruiker negatief!

Wat zijn jullie ervaringen?

zwaar k*t dat programma heb er echt wel spijt van maar ik weet niet of je terug kan alles wordt nu door windows bestuurd he zwaar kloten...

Je kunt heus wel terug hoor, ik heb zojuist en systeemherstel gedaan, naar een datum dat deze update gedaan was, en ik zit nu terug op het oude vetrouwde. ;)

Ik ben ook terug gegaan naar 6.
Via config.scherm en software IE 7 verwijderd.
Gaf geen enkel probleem.

Maar wat was de reden?

bedankt voor de tip freggel1 is hier ook weer de oude vertrouwde...

wij zijn ook teruggegaan naar 6. hoop gedoe om het een beetje te krijgen zoals versie 6. maar sommige balken zijn niet te verplaatsen, pfff...

Mijn ervaring is nu, dat ik niet overga naar 7.0 omdat jullie mij daarvan hebben overtuigd.

Allemaal bedankt.
Ik hou het wel bij Firefox.

;)
Nr.10

Tja ik gebruik exploder zo weinig mogelijk ik heb me vast gebeten in firefox wat ik ook wel wil geruiken is Opera alles beter dan exploder.

Ik heb t eerder al geroepen, hij komt er hier niet op !

Ik had al iets ingevuld ergens in het register meen ik dat ik m niet wilde, maar met het nieuwe jaar dacht M$ dus m toch maar stiekum tussen de updates te stoppen.
Ik heb m netjes verteld op te rotten, en het ding vroeg dus of ik m echt niet wilde, of ie het nog es mocht vragen.
Nee dus.

Ik hoop dat ie het niet nog es probeert.
Firefox is hier inmiddels de standaard browser.
IE6 wil ik nog wel op mijn systemen dulden, maar alleen om compatibiliteit van sites te testen.

Ik wist al van de problemen met IE7 en heb de update dus fijn uitgevinkt en aangegeven dat ie hem niet meer moet weergeven.
Dus als je ook aangevinkt hebt "deze update niet meer weergeven" Mas3, zal ie je niet meer komen lastig vallen, anders wel.
Als je die optie niet ziet, even handmatig de update bekijken, dan op het plus-tekentje klikken dan zie je hem onderaan staan maar dat zul je al weten neem ik aan.

Dus hier blijft fijn die IE6 er op waarmee ik overigens totaal geen problemen heb met biertijd noch met ftn2day eerlijk gezegd.
Firefox heb ik als reserve om soms eens wat te testen, maar da's vrij zelden, werkt hier dus net omgedraait als bij Mas3.:)

freggel1;172498 zei:
Maar wat was de reden?

Tja, dat was zo'n beetje iets als: Wat de boer niet lust etc.
Was er gewoon niet tevreden over.
Het werkte wel, maar ik miste knoppen en als ik er wel eentje had, zat die op een totaal andere plaats dan dat ik gewend was.
Ook de werkbalk zat op 'n vreemde plaats en da's toch wennen na, pak 'm beet, 10 jaar hetzelfde.

Werkte bij mij niet meer nadat IExploder 7 erop stond dus maar weer terug naar 6 en ik had mijn FTD weer terug :)
Dus voor mij geen 7 en aangezien ik toch mijn vertrouwde vuurvos gebruik
zal ik er weinig aan missen :)

Iemand anders zag ik weer schrijven dat hij weer vlug naar IE6 was toen bleek dat IE7 ook een probleem had met opgeslagen wachtwoorden.
De site van Speedtouch bleek niet meer bereikbaar.

En er zijn nog wel meer problemen met die prul.

Ik heb zowel IE6 en IE7 eraf gesmeten. Ik heb al jaar en dag Firefox en ben dik tevreden. Je kunt nu ook in Firefox een IE tab zetten en daarmee je MS updates doen.

https://addons.mozilla.org/firefox/1419/

Groeten v/d Satrat

Klopt, maar dat was de vraag niet. Overigens zit IE in het OS verweven dus 100% krijg je hem er nooit af, maar het browserdeel wel.
Doch ik gebruik al jaren IE6 zonder problemen, Firefox staat erbij als reserve en om dingetjes te testen. Is wel een goede browser.

Hoi BT....das waar wat je zegt. IE 6 is een prima browser maar ik vind Firefox beter en sneller en daar en boven kun je in firefox 10-tallen ad-ons zetten. Maar goed...het draadje gaat over IE 7 dus deze posting is even terzijde.

Groeten v/d Satrat

Tja Satrat, ervaringen verschillen, maar het is ook veel een kwestie van smaak en wat je ermee wilt doen. Da's ieders vrije keuze natuurlijk en smaken verschillen, ook da's normaal.

Van IE7 had ik al veel problemen gelezen over de final-beta op het CID forum, daarom dat ik er niet aan begonnen ben. Natuurlijk was me ook wel bekend dat er nog het nodige gefixed zou worden voor de daadwerkelijke release, maar zoals normaal laat M$ altijd nog de nodige rommel zitten. Kunnen ze weer de rest via windows update doen.

Yep ik heb er ook al eerder over geschreven dat ik niet zo happy was met de Beta versie.

Ja ben momenteel nog niet helemaal tevreden, maar als ik problemen he meld ik die aan M$, daar krijg ik toch nog altijd antwoord op.

Zal het ooit beter worden ik denk het niet, zelfs Vista heeft al wat problemen.

Een tip voor diegene die Vista installeren, XP drivers werken onder Vista.

Groetjes Bert

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan