EUTELSAT 1 , 10gr.

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Ik had graag op mijn WAVE FRONTIER een LNB bijgeplaatst voor het nemen van EUTELSAT 1, 10 gr....en heb uiteraard reeds gezien dat dit Links van HOTBIRD dient geplaatst te worden...Alleen het ik goed signaal maar slechte kwaliteit...Hoe komt dat?....Welke is de beste transponder om hen korrekt te plaatsen?...
1000 X thanks

Vorige week wou je 9 oost ontvangen is dat wel gelukt?

pet123;195183 zei:
Vorige week wou je 9 oost ontvangen is dat wel gelukt?
Sorry dat ik nu maar eerst antwoord...mijn PC was even "out"...
Neen die 9 graden van EUROBIRD zijn niet gelukt...maar heb gelezen dat de 10 gr. van EUTELSAT ook goed zijn...Dat heb ik dan wel gedaan door een LNB naast HOTBIRD te plaatsen...en ik heb 93% signaal maar slecht 60% ontvangst...hoe kan dat?....
1000 x thanks

HAHAHAHA.... LoL... ik weet precies waarom die satelliet opeens populair wordt.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hoezo het kan dat er maar 60% ontvangst is? LNB of schotel beter afstellen lijkt me of er zit ergens iets in het "zicht" waardoor de signaalkwaliteit slechter wordt.

huh snappen we niet: signaal 93% en ontvangst 60%... als signaal 93% is moet je toch ook 93% ontvangst hebben... of slechte kabel/connector tussen lnb en ontvanger. Of wordt bedoeld: 93% signaal en 60% agc.... Hoeveel %BER heb je?

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan