Excuus aan een paar van onze gebruikers.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.261
Punten
113
Leeftijd
61
Bij deze een excuus aan de gebruikers die gereageerd hadden in de thread fregge1 omtrent de internet aanvallen.

Aangezien deze ook goed paste in ons Nieuws en Info forum, had ik deze gecopieëerd (niet verplaatst dus) naar het Nieuws en Info gedeelte.

Aldaar heb ik de niet daarin passende reply's gewist waardoor het kan zijn dat degenen die een reply geschreven hadden, automatisch een pm gekregen hebben.

Na dit alles, heb ik nog gecontroleerd of alles goed gegaan was. De post van freggel1 stond op dat moment nog in het Nieuws en Info forum, zonder reply's.

Hier in de Kletspraat stond op dat moment diezelfde post, echter MET jullie reply's, zoals het dus hoorde.

Nu weet ik niet wat er gebeurt is, ik heb verder niets gedaan, maar sinds vandaag is deze thread opeens verdwenen, en dus ook de reply's van enkele mensen in die post.

Daarvoor wil ik mij excuseren aan die betreffende mensen, ik heb geen flauw benul van hoe dit kan, net omdat na controle alles in orde bleek.

En zoals jullie weten wordt hier NOOIT iets weggehaald zonder de gebruikers een reden op te geven danwel op zijn minst hun ervan op de hoogte te stellen.

PFHHH,

K*tchinezen met hun hacks, eerst verdwijnen je funeuries en nu ook nog eens je postings.

:lol: :lol:

boets

Hopen dat het board straks niet pleite is.

Multispeed

straks begint hij weeral te spreken over die haas , ik heb ook zo'n mailtje gekregen

Maar je moet er eens op letten T'zijn altijd dezelfden die wat voorhebben alhier :biggrin::biggrin:

LoL.:biggrin:

Ik moet nog een paar kleinigheidjes doen, maar als dat klaar is gaat er weer een backup gemaakt worden, er zit nu echt veel teveel werk in eigenlijk om daar risico's mee te lopen. Alhoewel toch al regelmatig een backup wordt gemaakt.

Ook dagelijks door de hoster trouwens, maarja men wete maar nooit, veiligheid voor alles.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan