- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
Inmiddels op de Android box Total Commander ge?nstalleerd vanuit Google Play en met wat extra plug-ins kan ik nu vanaf het boxje al browsen op mijn PC. Total Commander (tcmd900) is gratis en hier kan je hem voor Windows downloaden, zowel de 32bits als de 34bits versie.
De homepage van Total Commander is hier te vinden met de nodige uitleg.
Die plug-ins voor de Android kan je makkelijk vanuit Total Commander zelf via Google Play downloaden en deze plug-ins heb ik ge?nstalleerd:
FTP Plug-in 2.08
Lan Windows Network 2.11
WebDav plug-in 2.10
Ik maak bij LAN (windows share) een nieuwe server aan met de naam van de server bijvoorbeeld PC of Laptop.
Dan dien je de inlog naam en het wachtwoord in te vullen als de PC daarmee is beveiligt en als het goed is kan je dan browsen op de PC vanaf de Android box en onderling filetransfer gebruiken.
Straks ga ik wel verder kijken hoe ik verbinding kan maken vanaf de PC naar de Android box.
De homepage van Total Commander is hier te vinden met de nodige uitleg.
Die plug-ins voor de Android kan je makkelijk vanuit Total Commander zelf via Google Play downloaden en deze plug-ins heb ik ge?nstalleerd:
FTP Plug-in 2.08
Lan Windows Network 2.11
WebDav plug-in 2.10
Ik maak bij LAN (windows share) een nieuwe server aan met de naam van de server bijvoorbeeld PC of Laptop.
Dan dien je de inlog naam en het wachtwoord in te vullen als de PC daarmee is beveiligt en als het goed is kan je dan browsen op de PC vanaf de Android box en onderling filetransfer gebruiken.
Straks ga ik wel verder kijken hoe ik verbinding kan maken vanaf de PC naar de Android box.