Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja klopt ik heb jaren via IPTV abbootje gekeken naar Sky F1 UK, sinds vorig jaar eens besloten om een jaartje "legaal" te gaan. Dat is mij stukken beter bevallen dan IPTV.Er zijn nog alternatieven
?? ook maar 65 euro per jaar?maar voor dit jaar kon de abbohouder nog een verlenging krijgen voor de oude prijs zodat de kosten exact gelijk aan F1TV zijn.
Viaplay bevalt me sowieso niet dus zou ik legaal willen gaan dan zou het al F1 TV moeten worden, echter die werkt niet gewoon standaard op de TV, moet je weer vanaf je telefoon streamen of weet ik wat.Dat is mij stukken beter bevallen dan IPTV.
Dat is een te zeer algemene naam en is op die manier niet helemaal juist.ook gewoon op je smart tv
Nee, helaas niet, van de laatste F1 uitzendingen werd het commentaar van viaplee toegevoegd.Ik neem aan dat Olav Mol geen commentaar geeft bij F1 TV?
Apple TV: geen probleem, zie hierAndroid in mijn huis is not done, Apple TV heb ik wel, dus zal ik eens kijken naar de mogelijkheden, ik kijk nu ook samen met iemand anders.....