- Waarderingsscore
- 606
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 55
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Gelukkig niet, maar F1 kijk ik al jaren met alleen het commentaar van Sky UK F1 die zitten er gelukkig wel tussen.Ik neem aan dat Olav Mol geen commentaar geeft bij F1 TV?
Olav geeft commentaar via Grandprix radio. Op DAB+ te ontvangen maar ook via de website.Ik neem aan dat Olav Mol geen commentaar geeft bij F1 TV?
Mol kan alleen maar weer " rechtstreeks" commentaar gaan geven als hij gecontracteerd wordt door de partij die de uitzendrechten in handen heeft voor NL is dit Viaplay ( vandaar het NL commentaar van Viaplay bij F1TV Pro )Olav geeft commentaar via Grandprix radio. Op DAB+ te ontvangen maar ook via de website.
Echt niet, hij geeft gewoon verslag van de F1 feed bij een uitzendgerechtigde ( anders kan ie wel inpakken met zijn mediabedrijf )Ik heb geen idee hoe Olav dit voor elkaar heeft gekregen. Wellicht heeft hij ergens een directe feed
Ja dat is me bekend, zo heb ik verleden jaar de meeste keren naar de race geluisterd. Maar ik dacht dat ze hem misschien dit jaar hier of daar hadden aangenomen. Gemiste kans mijns inziens dat dit niet gebeurt is.Olav geeft commentaar via Grandprix radio.
Probleem is dat de servers waarnaar android data verstuurd, hardcoded op IP in de software verweven zit en dus niet makkelijk op DNS is te blokkeren (mbv. bijv. PiHole), als je zoiets doet heb je in mijn optiek iets te verbergen en kom je er bij mij niet in.F1TVpro hier ook rechtstreeks op de Google-tv (Sony)
Wat @Tech zegt is wel een puntje, maar met een fijne firewall, in mijn geval een Draytek 3910, kun je de google-spionage aardig aan banden leggen..