Ik wist het gewoon, ze waren zo enorm aan het twijfelen op TV maar ik zei meteen al tegen mijn vrouw dat het een top3 ging worden, plek 3 of 2 en dat het me ook niet zou verbazen dat het 1 zou worden.
Het is dat Perez nu ook goed bleef rijden en zijn auto ook, dus die is zeker verdiend 1ste geworden! Mooie overwinning!
Niet dat ik nu zo'n overdadige Max fan ben want hij kan behoorlijk arrogant zijn, maar hij heeft toch wel weer een geweldige race gereden. En zeker ook de winnaarsmentaliteit op het eind, dat hij wilde weten wat de snelste tijd was en hem gezegd werd dat zij daar niet mee bezig waren, maar hij wel zei hij... en ja toch echt weer mooi dat hij er dan toch in die laatste ronde die snelste tijd nog uit kan halen.
Bijzonder jammer van Alonso, echt onsportief van de FIA om na de wedstrijd nog 10 strafseconden te geven.
Gegarandeerd dat er weer gezeik van Mercedes achter steekt, want ik ben het helemaal met Olav eens die nadien in de nabeschouwing in het Ziggo sportcafe zei dat het gewoon niet meer normaal was om er 32 ronden voor nodig te hebben om te bedenken dat er straf moet komen en hoeveel. Dat hadden ze eerder moeten bekend geven, zelfs commentators wisten er niets van en hoorden het via boordradio dat er misschien iets was.
Ik durf er goud om te verwedden dat dit weer door die Mercedes jankers komt. Met name die Toto cry Wolf.
Net als crybaby. Wil nu weg omdat ie geen winnende auto heeft, de hypocriet. Want van Max zei hij dat die alleen kon winnen als hij een winnende auto had. Nou "vriend" jij klaarblijkelijk zelf ook. En Max deed het ook nog met en langzamere ouder 2 jaar terug!!
En nu zat zelfs Russel met dezelfde auto voor Hamilton, net goed. Als je zo'n goed chauffeur bent, dan moet je ook Russel voor blijven kerel en anders niet janken.
Anyway, geen idee wat jullie er van vonden, maar ik heb genoten, juist omdat Max moest werken voor zijn geld en niet de hele race vooraan gereden heeft.