- Waarderingsscore
- 1.191
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Dat maakt de dag na de race niet meer uit, maar wel de dag na de sprintrace.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Teveel safety cars dat klopt. Iedereen wil te snel zijn in die paar rondes en ik ben er sowieso geen fan van.inlevert en de vele uitvallers is er teveel oponthoud . Toch 2e en wereldkampioen.
Nou ik wel. Omdat Perez zijn contract nog loopt, omdat Perez ondanks zijn gegooide sombrero nog altijd punten binnen haalt voor Redbull (ondanks alles nu ook nog 1 of 2 punten) en nog altijd 2de staat in het WK klassement.Wat Perez betreft ik begrijp niet dat Helmut na 10 races nick de vries de bons gaf en Perez die al ruim 10 races er met de sombrero naar gooit en gehandhaafd blijft.
Omdat Perez zijn contract nog loopt
Gooi jij de tweeds beste doelpuntscorer uit je club met een gouden handdruk van enkele miljoenen? Neen dus.Is bij F1 een contract heilig?? Ik dacht het niet.
Echter Hamilton (ja sorry, ik heb er pret in) die voor de rest zeker goed gereden had, werd net als Leclerc gediskwalificeerd wegens...............
Ja dan is het toch jammer dat je dat tussenliggende gedeelte gemist hebt, want vooraan komen was toen allerminst nog zeker. Met name ook omdat Hamilton op de harde band reed en nog langer door zou kunnen terwijl Max nog een wissel stond te wachten.Toen internet weer beschikbaar kwam was ronde 40 bezig lag Max op positie 1 , tja dan is er weinig te vertellen.