figuurtjes

S

SONJA

Er gaan bij mij allerlei figuurtjes over het scherm, is dat een virus of horen die er bij.
En ik maar kijken waar ze blijven.

SONJA

De figuurtjes op het hoofdscherm is ons Sinterklaasvirus.:biggrin:

Nee zonder dollen, dat is voor Sinterklaas gedaan, gewoon een leukigheidje. Ze verdwijnen weer onderaan het scherm en ze komen weer als de hoofdpagina ververst wordt. Op de andere onderdelen van dit forum zijn ze niet geactiveerd dus daar zie je ze niet.

Geen zorgen dus, het is geen virus of iets kwalijks, gewoon iets voor de sfeer die bij deze tijd van het jaar hoort.

Zijn zeer hinderlijke figuurtjes sinterklaas en piet niet maar er loopt een ander hinderlijk figuurtje mee met een gestolen fiets op zijn rug...

Black Tiger;196422 zei:
Geen zorgen dus, het is geen virus of iets kwalijks, gewoon iets voor de sfeer die bij deze tijd van het jaar hoort.

Yep, de sfeer, fietsen doen we een heel jaar, maar pepernoten strooien maar een paar weken, een beetje gezelligheid en warmte moet kunnen. ;)

Dus toch een virus.
Is er al iets bekend van bij NORTON of AVG????????
Dus voorlopig even niet naar DUCKSITE.NL

SONJA

Ducksite.nl? Hahaha, nee da's gelukkig een compleet andere site. Wij zijn niet voorzien van virussen. Het fietsendiefje is een grapje van mij.:biggrin:

Ik bedoelde eigenlijk DUCKFILES.NL.
JaJa ik hoor wel vaker van grapjes maar wij zitten met de gebakken virussen.

SONJA

Volgens mij houden jullie mij voor de gek er liep hier net ook zo,n virus voor het huis.
Het was er ??n met zo,n pet en wit kruis en een lange baard en een met een zwarte kop.
Inmiddels heb ik de gordijnen maar dicht gedaan want je weet maar nooit.

SONJA

Dat is volgens mij een Spaanse freggel. Oppassen geblazen dus! :verstoppen:

Black Tiger;196437 zei:
Ducksite.nl? Hahaha, nee da's gelukkig een compleet andere site. Wij zijn niet voorzien van virussen. Het fietsendiefje is een grapje van mij.:biggrin:

Ik zie nergens 'n zak om die fietsendief in te stoppen; opzouten naar Spanje met dat kreng

Het was er ??n met zo,n pet en wit kruis en een lange baard en een met een zwarte kop.
HuH, is die er weer??? IIIIIEEEEEEKKKSSSSS!!!:eek::eek::eek: Jakkes... da's een erge. Ik wist niet dat die weer rondwaarde. Dan ga ik hier gelijk ook de gordijnen dicht trekken en de lamellen ook. Gelijk ook weer mijn vuurwal (firewall) installeren, dus hups de kachel aan, ik heb begrepen dat dit virus nogal aparte methodes er op na houdt om binnen te geraken, dus vandaar.

Ik zou maar uitkijken als ik jou was, voordat je het weet heb je weer allemaal rommel in je schoenen en in de kamer.

@Mr. Blue Sky: Ja inderdaad... heb er ook geen zak voor gezien. En zag nu pas de waarschuwing van Big-Henk, had ik helemaal niet aan gedacht. Dus dan toch maar eens vlug op zoek naar een zak.

BOE!!!

Ik ben er nog steeds... :biggrin:

WOEAAAARGGGHHH!!!!! :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Wacht maar... daar krijg ik je nog voor!!! Mij zo laten schrikken! :(:devil::schieten:

Ik zit alleen te denken wat ik over 5 postings ga doen? ;)

Black Tiger;196488 zei:
WOEAAAARGGGHHH!!!!! :eek::eek:
Wacht maar... daar krijg ik je nog voor!!! Mij zo laten schrikken! :(:devil::schieten:

@BT
is voor straf zijn fiets pikken geen oplossing :lol::lol:

Hmmmmz Luca... dat is misschien niet eens zo'n slecht idee...:biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan