S
SONJA
Er gaan bij mij allerlei figuurtjes over het scherm, is dat een virus of horen die er bij.
En ik maar kijken waar ze blijven.
SONJA
En ik maar kijken waar ze blijven.
SONJA
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;196422 zei:Geen zorgen dus, het is geen virus of iets kwalijks, gewoon iets voor de sfeer die bij deze tijd van het jaar hoort.
Black Tiger;196437 zei:Ducksite.nl? Hahaha, nee da's gelukkig een compleet andere site. Wij zijn niet voorzien van virussen. Het fietsendiefje is een grapje van mij.
HuH, is die er weer??? IIIIIEEEEEEKKKSSSSS!!! Jakkes... da's een erge. Ik wist niet dat die weer rondwaarde. Dan ga ik hier gelijk ook de gordijnen dicht trekken en de lamellen ook. Gelijk ook weer mijn vuurwal (firewall) installeren, dus hups de kachel aan, ik heb begrepen dat dit virus nogal aparte methodes er op na houdt om binnen te geraken, dus vandaar.Het was er ??n met zo,n pet en wit kruis en een lange baard en een met een zwarte kop.
Black Tiger;196488 zei:WOEAAAARGGGHHH!!!!!
Wacht maar... daar krijg ik je nog voor!!! Mij zo laten schrikken!