Filmzenders van canal plus naar Irdeto-2

Oke wat c+ nu doet maken ze zich niet echt gelieft mee (waren ze al niet)
Nu gaan ze ook een module uitbrengen maar wel na de kaartwissel?????? andersom zou logischer zijn
Zo ver ik begrijp gaat het alleen om rood en blauw.
Waarom maken sommige zich daar druk over.
De kaartwissel van PW maak ik me wel zorgen over want dan worden er wel mooie kanalen donker

hallo

Ik had ergens gelezen dat pw eerst nog moest verder
uitzenden in de oude norm nu weet ik niet of dat allemaal klopt
maar dat zou mooi zijn
hummaxboy

anders word het heel donker

gewoon "geintje"? Wat zou dat aan investering kosten, voor die paar duizend mensen??? Na S2? lijkt me toch vreemd als ird 2 zo goed is: waarom dat dan niet gedaan?

Originally posted by quark
De kaartwissel van PW maak ik me wel zorgen over want dan worden er wel mooie kanalen donker

Donker???, je bent nog niet op de hoogte ...hehehe

Het nieuwe kaartje was in 32 minuten al open...

Gr Fred.

Originally posted by satfinder12
Er zullen er wel een hoop het voetbal gaan missen denk ik.
Hebben ze eindelijk ook eens wat bereikt.
Allemaaal suc6.

Voor 6.95 Euro in de maand, heb je een basispakket, met alle voetbal wedstrijden.

Dit deel je met de rest van de familie, en het kost dan ook geen drol meer. ( ook wel gezellig het hele huis vol... )

Het is toch ook nooit de bedoeling geweest om zonder abbo te kijken!!!

Een beetje hobbyist heeft er altijd een klein abbo'tje bij gehad om niet in geestelijke nood te komen...hehehe

Dus wat bereiken ze nu????,

Gr Fred.

P.s Je kunt altijd nog naar het cafe om een wedstrijd te zien...

dat irdeto2 niet op de oude ontvangers kan is ook niet helemaal waar
kijk maar naar stream die heeft de overstap ook gedaan
alleen is het geen irdeto2 van het eerste uur maar net weer iets anders dan irdeto1
maar wel met de beveiligingen van irdeto2
en zo kan de verbeterde irdeto versie nog gewoon draaien op de oude ontvangers

en wat bereikt men nu Fred????
nou dat is heel makkelijk
er zijn weer mensen die gaan betalen voor rood en blauw

Dadaman, kom morgen even langs, heb nog wat voor je....

Gr Fred.

OOOOOOHHH mooi mooi eindelijk is het dan zo ver ik kan niet meer wachten

gaan we eindelijk ruilen

heheheheh

Originally posted by twilight
Dadaman, kom morgen even langs, heb nog wat voor je....

Gr Fred.

Hoi,
Dus je hebt het nu ook fred hihihihi.
Groeten Ben bye bye ;)

De overstap naar irdeto2 is toen niet gedaan omdat toendertijd nog Seca/Mediaguard eigendom van C+ was en ze dus dat weer aan zichzelf konden verkopen en er op die manier aan konden verdienen en aan de andere kant weer belasting voor aftrekken konden etc.

Maar ik vind het dus wel heel raar dat ze nu dus toch van de Irdeto/2 codering gebruik gaan maken, want nu moeten ze dus toch die rechten van de i-2 codering gaan ophoesten. Immers.... als je het gebruikt moet je er voor betalen als provider zijnde.

Dat zal dus best vervelend voor hun zijn, maar als ze nu een beetje niet alleen naar illegale zaken hadden gekeken maar eens fatsoenlijk gelezen hadden op de diverse hobbyboards dan:
1.) Was Irdeto 1 weer dicht gezet en langer dicht gebleven
2.) Was het afgelopen geweest met het kijken naar Seca1
3.) Hadden ze zich Seca2 kunnen besparen en meteen over kunnen gaan naar Irdeto2 voor iedereen en dus simulcrypten in Seca1 en Irdeto2.

Maarja, aangezien ze alleen kunnen mauwen en niet lezen wat de gebruikers zo allemaal uitvinden, voor tips en ideeen geven etc. jaaaaah..... dan kom je voor dit soort beslissingen te staan als bedrijf waar je dan niet blij mee bent.:)
Hobbyboards hebben grote waarde, maar als je dat als grote provider niet weet te benutten tja...... maarja, dat mag je ook niet verwachten van een provider die niet eens weet wat service is, laat staan gedegen technische kennis huis heeft.:biggrin:

is er al bekend welke kaart type van irdeto2 gaan gebruiken ??
2.0 2.1 2.2 of iets dergelijks ???

Nog even dan is het weer tijd voor irdeto 3 ??
Dus zo blijven ze wel even bezig ,teminste als ze er nog genoeg geld aan over houden.
Groeten Ben ;)

Kunnen we weer bugje zoeken. Ben wel blij dat ze nu toch besloten hebben over te gaan op Irdeto/2 want Irdeto is eigenlijk zo'n beetje waar ik me zelf vrij veel mee heb bezig gehouden maar er was eigenlijk niets meer mee te doen.

Nu irdeto/2 komt, kunnen we weer gaan zoeken naar bugjes in de kaart, verschillen vergelijken met het irdeto/1 systeem etc.
Lang leve de hobby! :)

moet je dus wel een nieuwe kaart krijgen.
ik neem aan dat ze alleen de kaarten vervangen die een abbo hebben op rood een blauw

gr robbie

Ja dat is correct, maar er leiden altijd meerdere wegen naar Rome. Vroeger is men ook zonder abo aan irdeto1 kaartjes kunnen komen, idem met seca1 kaartjes, het zal dus ook niet anders zijn met Irdeto 2 kaartjes.
Althans daar ga ik van uit, anders kan ik niet meedoen met testen en dat zou ik zeer betreuren, heb wel een abo maar niet op de premium zenders, daar kijk ik overigens zowat ook nooit naar. Anders was ik zelfs nog in staat geweest om voor een half jaar een abo te nemen om met zo'n kaart te kunnen testen.
Maar dat is het me gezien het aanbod gewoon niet waard, een kaart kun je wel goedkoper krijgen als 6x25=150 euro (half jaar abo als het al niet duurder is inmiddels).

@ twilight
Sorry maar het werd ff domker voor mijn ogen
Zal bij pw niet zo vlot gaan kaart draait niet helemaal jofel op de dboxen daar is dbox niet zo blij mee

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan