Flauwe boel die Big Brother.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.261
Punten
113
Leeftijd
61
Goh, krijg je in het links forum een live link van BB en denk je leuk, eens kijken.

Je ziet dan dat mensen een bad laten vollopen en je ziet er twee lekker wiever bij in de buurt, dat verhoogt natuurlijk al de stemming.:)

Dan blijkt dat het bad voor die twee meiden is, hetgeen de stemming nog meer verhoogt.:biggrin:

Eentje staat al in haar nachtkleedje erbij en de andere (zo te zien) deels in ondergoed, hetgeen de stemming bijna tot een hoogtepunt brengt.:sex:

En dan....

En dan...

En dan...

Dan blijkt dat het geen ondergoed is maar een bikini en dat de tweede meid ook onder haar ondergoed haar bikini aanfrommelt en er toch wederom helaas niets te zien is.:(

Wat een flauw programma!:neenee:

Zie FTD 178933

Mr Blue Sky zei:
Zie FTD 178933

Ja heb ik ook binnengehaald en zie je wel wat meer en haarloos ook nog.. :biggrin:
En wat me ook op valt is dat dat ventje van 16 telkens met die wijven onder de douche staat..

Heej kijk, daar kunnen we iets mee, is het misschien toch nog een leuk programma, bedankt Mr. Blue Sky!:biggrin:

Ja hoef je niet de hele dag gaan zitten te wachten tot het spannend wordt.
Wat ik overigens niet begrijp is (maar dat zal wel komen omdat het vrouwenlogica is), dat ze spiernaakt onder de douche voor heel Nederland e.o. te bewonderen zijn, maar als ze denken, dat er 'n kerel over de gang loopt die naar binnen kijkt, houden ze snel 'n handdoek voor???

En tja, dat kereltje van 16??
Misschien denken ze dat die nog onschuldig is???

Mr Blue Sky zei:
En tja, dat kereltje van 16??
Misschien denken ze dat die nog onschuldig is???

Als ik hem was zou ik dat mooi zo houden:biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan