Ik ben een beetje klaar met de Amerikaanse invloeden in deze sport, mijns inziens is de F1 volledig naar de kloten gemaakt door die commerciele invloeden, er wordt meer naar het show element gekeken dan naar de recerij, zeker als je nagaat welke tracks weg zijn gevallen en welke ervoor in de plaats gekomen zijn.
Die straten circuits zijn niet voor F1 auto's en voor de kijker niet echt mooi om naar te kijken.
Er gaan zelfs geluiden op om Spa van de kalender te halen, juist dat is een mooi circuit, ik ben daar een paar keren geweest maar ben ook een keer in Monaco geweest, dat vond ik niets, alleen al vanwege het enorme plastic gehalte (en daar bedoel ik de mensen mee) maar Monaco is traditie, daar heb ik geen moeite mee maar al die andere show circuits.....echt jammer zoals Liberty Global de boel naar de klote maakt.
De voorzitter mag van mij al helemaal aan het gas, hij kan zich niet eens verlaatsten in anderen en vind het woord fuck vloeken, voor Nederlanders is het een doodnormaal scheldwoord maar daar wil hij niet aan, zijn wil is wet en als je hem tegenspreekt wordt je gewoon ontslagen.
De hele regelgeving slaat nergens meer op, ze doen alles voor geld maar niets voor de sport.