Formule1 Seizoen 2024

De taakstraf van Max:

Max Verstappen moet zijn opgelegde taakstraf vrijdag gaan uitvoeren in Rwanda.
De Red Bull-coureur kreeg die straf twee maanden geleden omdat hij tijdens de Grand Prix van Singapore schold op een persconferentie van de FIA.

Hier de rest van dit bericht.

Bron: Nu.nl

De autosportfederatie laat weten dat Verstappen zijn taakstraf uitvoert tijdens het grassroots-ontwikkelingsprogramma van de Rwanda Automobile Club (RAC). Daar zal de Limburger kinderen begeleiden als onderdeel van het project, dat in de voorbije jaren is opgezet door de FIA.

Oh dit dus:
Tijdens die bijeenkomst zal hij samen met de kinderen uitleg krijgen over een crossauto, die op basis van blauwdrukken van de FIA is gebouwd door de RAC. Door het bouwen van deze betaalbare crossauto moet de drempel om te gaan racen in armere landen lager worden.

Nja dat is maar 1 dag, daar komt hij wel overheen en is ook leuk voor die kids daar.

Ik snap niet dat zo'n maffiozenclub als de FIA zulke taken kan opleggen, het is maar goed dat Max het zo snel afrondt, die club is in staat over tien minuten weer iets anders te bedenken.

Ik vrees dat als ik op dit fucking forum regelmatig het ga hebben over een fucking topic of een fuck bericht dat de fucking administrator ook mij zal verzoeken om dat fucking woord niet meer te gebruiken met een fucking ban van enkele weken als fucking taakstraf.

Fuckfuckerdefuckfuck!

uh-huh-fuck-you.gif

Ik neem aan dat jij deze personen zelf de baas kunt @Black Tiger ?

Anders help ik wel even, ik vermoed namelijk @the matrix ook van diefstal! :devilish:

Dat kerstdiner van hem heb ik een paar dagen geleden ook op een ander forum voorbij zien komen.

Dat kerstdiner van hem heb ik een paar dagen geleden ook op een ander forum voorbij zien komen.
Da's dikke foei dan! Ja je mag gerust helpen. We zullen voor dat wangedrag en diefstal eens een goede maatregel gaan bedenken, want dat kan niet.
Het is dat hij al wat ouder is anders had ik hem verordoneert mijn auto te komen poetsen. Dus daar moeten we eens even goed over gaan nadenken dat we een passende werkstraf vinden!

Sint op motor Hosting Fun Sint op motor
Terug
Bovenaan Onderaan