'Fransen hebben grootste penis'

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
'Fransen hebben grootste penis'
Uitgegeven: 28 november 2008 17:29
Laatst gewijzigd: 28 november 2008 19:36

SINGEN - Fransen in opgewonden toestand hebben in Europa de langste en dikste penis. Dit heeft een Duits onderzoek vastgesteld volgens de vrijdageditie van de Bild Zeitung.

Het is een onderzoek van het Institut f?r Kondom-Beratung (condoomadvies) in het Zuid-Duitse Singen. Het is volgens het instituut uitgevoerd onder ruim 10.000 mannen in 25 landen van de Europese Unie.

Fransen haalden een lengte van 15,48 centimeter en een omvang of dikte van 13,63 centimeter. Dat is ruim meer dan het Europese gemiddelde van 14,27 lengte en 11,70 centimeter omtrek.

Nederlandse penis

De Nederlandse penis was vrijwel gelijk aan het Europese gemiddelde met respectievelijk 14,28 en 11,35 centimeter waarmee die op de twaalfde plaats kwam. Het kleinere Belgi? kwam in deze lijst groter naar voren, een achtste plaats met 14,77 centimeter lengte en 13,19 centimeter omvang.

De lijst sluit af met Ierland en Griekenland met respectievelijk 12,78 en 12,18 centimeter lengte. Het Institut f?r Kondom-Beratung stelt een volkomen onafhankelijk instituut te zijn voor voorlichting aan condoomgebruikers.

Jippie , dan hebben de Belgen toch wat voor op de Nederlanders

( en nu maar wachten op de reacties :lol:)

Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!!!

Wat intereseert mij die Fransen nou???

Bij de Belgen woon ik al dichtgenoeg, die zijn nog te imponeren, Frankrijk ligt ver genoeg van mijn bed want mijn Jenni kan toch niet zover fietsen, heeft het meissie te weinig conditie voor... :sex:

En die Fransen zijn dus de grootste ? , haha!

Grtz.

LoL, volgens mij zijn ze negers vergeten mee te meten.:biggrin::biggrin:

Black Tiger;196539 zei:
LoL, volgens mij zijn ze negers vergeten mee te meten.:biggrin::biggrin:

Dat is hem nu juist B.T ze hebben de franse negers gemeten.i.v.m dat frans een wereld taal is. en niet mogen discrim.op kleur.:biggrin:

Gelukkig spreken paarden geen frans.

Grtz/..

Staat een Fransman in de badkamer voor de spiegel en zegt: 'Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de grootste lul van het land'......

Roept zijn vrouw vanuit de slaapkamer:

'Moi'

freggel1;196530 zei:
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!!!

Wat intereseert mij die Fransen nou???

Bij de Belgen woon ik al dichtgenoeg, die zijn nog te imponeren, Frankrijk ligt ver genoeg van mijn bed want mijn Jenni kan toch niet zover fietsen, heeft het meissie te weinig conditie voor... :sex:

Hahaha, en geen fiets ook, die staat bij BT :lol: :lol:

B.

Volgens mij zijn er een paar op hun P. getrapt lol...

Hahahahahahahahahahahahahaha

Die moeten zittend plassen geloof ik:lol::lol::lol:
Die weten wat ze aan de sint moeten vragen

Ik denk dat hier zelfs de Sint niet meer kan helpen.:biggrin::biggrin:

Bonjour forum Canard ;-)) je m'apelle le matrix et je suis tres content avec mon DM

the matrix;196627 zei:
Bonjour forum Canard ;-)) je m'apelle le matrix et je suis tres content avec mon DM

Weet je het zeker dat je tevreden bent Matrix? En niet afgezegd hebt van het toernooi? :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan