freggel1 jarig.... geweest!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.214
Punten
113
Leeftijd
61
Oef oef oef... hij zorgt zo goed voor iedereen altijd en denkt zowat aan elke verjaardag.
En wat doen wij? Wij vergeten domweg het beste paard in de stal op dit gebied! :bloos: :bloos:

Afgelopen vrijdag was onze freggel1 jarig.

Bij deze veel te laat, maar met verontschuldigingen alsnog van harte proficiat en nog vele jaren erbij gewenst!  :klappen:  :santa: :drinken:

En omdat we je vergeten waren nog wat extra lekkers!  :potbier: :prammen:

Afgelopen vrijdag en als ik dit lees dan is het al zondag. :(

:verjaardag:

Maar toch wens ik freggel1 liever laat dan nooit een prachtig jaar toe met het beste cadeau wat iemand kan krijgen en dat is een goede gezondheid en veel voorspoed waar lekkere dames even niet in voorkomen op deze na dan :) 

:biertje:  :tieten:

:sorry: :sorry: :sorry:

Van harte gefeliciteerd Freggel1 en nog vele mooie en prettige jaren.
Goede gezondheid en heel veel moois.
Laat hem smaken.  :potbier: :potbier: :potbier: :verjaardag:

Heej ook ik ben nalatig geweest. Alhoewel Freggel ook zijnn verjaardag had kunnen melden , lachuh
Feggel1 hierbij mijn felicitaties????????????????????

Allemaal bedankt, ik heb er vrijdag van genoten, lekker uit eten geweest! 

En @Matrix, melden? De verjaardagen worden gemeld, onder aan het forum. ;)

Hey Freggel gemist, oeps, van harte :bier:

Beste Freggel1.Niet als je een link op het scherm hebt naar alleen nieuwe postings net als ik op mijn Ipad. ?.

Van harte gefeliciteerd Freggel!! Ik ben het niet vergeten, voor mij is het nu vrijdag! :biggrin:

Grapjas! :biggrin: 

Voor mij zit het weekend er weer bijna op, vandaag nog even verder gefeest met de familie, een soort van Re?nie, opa en oma zouden, als ze nog bij leven waren, komende zomer 100 jaar getrouwd zijn, en vandaag was hun beider verjaardag! 

Met een klein gedeelte van Ooms en tantes, neven en nichten, achter, achter, achter.... vandaag samen gevierd. 1-derde was aanwezig van heel deze bende, 82 man. :biggrin: 

Tja het was een gezin van 17 kinderen...

Nog een mooie foto gemaakt, vooraan de oudste tante, de oudste neef, en de jongste telg van 1 uit de familie.

Dit waren de jarigen:

spjjlz.jpg

Oeps! Ben ik een paar dagen niet online en nu zie ik dat freggel1 jarig is geweest.  :sorry:
Alsnog vanuit de burcht, van harte gefeliciteerd en dat er nog vele mooie jaren mogen volgen..  :biertje:

Nog van harte, beetje laat maar ik zat in het zeeuwse.

Bedankt, maar dat wordt een rauwe worst met de BBQ!!! En een lauwe Cola, ben bijna alweer jarig. :biggrin:

:pfff: nog van harte gefeliciteerd....beetje laat... :verjaardag:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan