full-x met freextv module

R

rizzla

heb een freextv module geprogt met de file red zeta en full-x
1en2 open.
twee voor de prijs van ??n das leuk.
de file is te vinden bij tenen knipper sectie ice support
de hack is voorheen gemeld door twilight maar kreeg het toen niet aan de gang.
nu dus wel fijn aparaatje die cas2.

greetz rizzla

Weet niet waar die staat hoor,, daar is helemaal geen ice crypt sectie of zit ik nu op verkeerde site,, kan je mij effe pmen want mij is het ook nog steeds niet gelukt.
Bedankt.

moet dus zijn ice support sectie.
sorry foutje van mij.

greetz rizzla

ze spelen daar wel vettige films ook de programatie is top
je kan via hun site real time zien welke film er bezig is en
daarboven op foto's bekijken van bijna elke film die ze uitzenden.
dit is voor de ware liefhebber zoals ik een droom die uitkomt.
de films begingen op tijd wat handig is voor de videorecorder.
heb poolse met wildgroei op band gezet wat ze hier geven heb ik op een andere xx nog niet gezien.lol.

greetz rizzla

Hoi,, bedankt heb hem ontvangen,, maar deze heb ik al eens geprobeerd volgens mij,, of ik doe iets niet goed.

Zet eerst de bin file met cas in mijn joker.
dan de flash en eprom op funkaart,, maar dan blijft die bij mij gewoon werken als jokercam in 1 met freextv,, of gebruik ik de verkeerde files,, staan 2 mappen in.

als je de cas2 gebruikt eerst erasen dan de zeta bin erin
ik heb een fun 6 geprogt met de andere files en beeld al een paar dagen.

greetz rizzla

Sorry ik ben niet blond maar ik doe dus de zeta bin file met de cas.

Dan de flash en eprom op 1 funkaart en dat is alles,, dus 1 funkaart maken,, gebruik de files uit de fullx map die er in staat.

de eprom fun bin gebruik ik dus helemaal niet.

hoi jack ik kan even niet volgen dat je het niet werkend krijgt
de files op de fun zullen wel snor zitten.
de info die bij mij in de module staat is versie 0.91 kan je dit even nagaan?

zijn er nog mensen die ook beeld hebben dan word het duidelijk
dat het werkt.

greetz rizzla

These are the files needed to convert an ice cam (Blue, red or black) to zeta red cam and be able to view fullX 1 and 2. You ll need a cas 2 to be able to convert the cam. Use zeta red 15 03 2004.bin to convert the cam (Cas2) and program a funcard with eep.fun.16.1.04 by Maker.hex (Eeprom file)and flash_V4.4 16.1.04 by Maker.hex(Flash File) and then insert the card in the new converted cam...

Also when you upload this file you will loose Dont panic and FreeX-Tv but you can have them if you upload the other file that i upload bron shadows mod of to?

heb je hier wat aan

greetz rizzla

Bin file staat die nu te laden,, zat te klooien om connect te krijgen lol

Dit werkt dus voor geen meter met een jokercam,, cam geeft nu gewoon 0.77 module aan,, en met die fun kaart erin krijg ik gewoon de 6 in 1 files.

jammer maar helaas

Freextv werkt maar geen fulx 1 en 2 uiteraard.

moet gewoon werken met de jokercam jack .Bij mij tenminste geen enkel probleem en het draait al week of 4 prima.
De door mij gevolgde methode is zo'n beetje hetzelfde als die van rizzla dus daar ligt het ook niet aan.Wat ik wel erf vreemd vindt is dat je de file met 0.91 erin zet zeg je maar in de cam gewoon 0.77 staat dit lijkt wel alsof er niet geerased en geburnt wordt en je cam dus gewoon blijft hoe hij was.

grtz

ja hoor werkt 100% met de freextv module en met de bleu ice
of wat dan ook voor een modele die standaard freex laat zien

er schijnt ook een file te zijn die freex EN fullxtv laat zien maar die kan ik nog niet vinden helaas

als iemand die heeft zou diepersoon mij dan even een PM sturen met de link

Hoe kan dat dan,, ik doe dus mijn jokercam in de Cas,, dan met de Jtag verbinden,, als ik connect heb druk ik op escape,, dan laad ik die zeta red 15 03 2004.bin ,, gaat die de jokercam erasen en daarna programmeren,, dan zegt die na 5 minuten of zo dat die klaar is met programmeren.

Dan disconnect ik de Cas en haal mijn jokercam eruit en doe die in mijn ontvanger,, dan staat er dus module 0.77 op.

Als ik de fun met die flash en eprom erin doe heb ik gewoon rtl4 enzo,, dus die flash en eprom is gewoon een 6 in 1 file.

Wat doe ik fout hier dan.

In die file van jouw staan 2 bin files,, maakt toch niet uit welke,, ik heb degene gebruikt die in de fullx map staat.

Trouwens heb dit dus geprobeerd metr een jokercam en ook met een yellow zetacam,, maar met beide werkt het niet.

hoi jack probeer dit eens eerst de blue ice progen en daarna de
de full -x file.ik vermoed dat het zo werkt.
heb je de soft blue ice nodig geef een seintje dan stuur ik hem op.
er zijn inderdaad twee bin files maar het is de red zeta 64 kb die je moet hebben

greetz rizzla

Als je hem op wilt sturen graag,, dan probeer ik het vanavond nog eens.

Dus dan moet ik eerst de bin die jij me nu gaat sturen met de cas in mijn jokercam zetten en daarna die zeta red bin erop zetten met de cas.

ik durf er bijna een biertje op zetten dat het dan werkt.
je hebt de v 0.91 soft nodig op je cam voor je de zeta red eropzet
de 0.91 zit niet in de zeta red het is gewoon een update die samenwerkt met de 0.91 soft die er wel moet opstaan.
dit is de reden waarom je steeds de v 0.77 ziet staan.
ik stuur hem op het is een cas2 file.

greetz rizzla

Originally posted by rizzla
ik durf er bijna een biertje op zetten dat het dan werkt.
Let op! Droog dan wel het kaartje eerst even af, voor je 'em in de ontvanger stopt. Anders kan je weer opnieuw beginnen! :biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan