full-x met freextv module

nou ik ga vandaag een cas 2 kopen en ook uit proberen dus jullie horen verder

Rizzla is juist,

mits eerst blue ice v0.91

en daarna zeta red

inderdaad OK

hartelijk dank

Lapke

Heb ook hetzelfde probleem gehad (kon geen contact krijgen met jokercam) Toen de truc met de wasknijper geprobeerd en gelukt.
Ik dacht alleen dat ik als ik free x had dat ik dan ook full x 1 + 2 had. Dat was helaas niet zo. Maar het progen van de can is gelukt. Wil iedereen dan bedanken voor het lesje progen voor beginners.

Nr. 10

En Pikkie had natuurlijk het kabeltje weer vergeten :)

Maar heeft jokercam meegenomen en bij hem thuis geprobeerd en tot conclusie gekomen dat de Jtag van mij naar zijn moer is,, hij kan er wel gewoon de juiste files erop krijgen met zijn Jtag.

En het werkt ook nog lekker grog hoor nou moet ik zeker zondag 2 keer naar de kerk....lol

eerst de iceblue gezet toen de zeta een fun 4 kaart je gebrand en hopla het wonder geschied....

Dus Jack ik kan lekker effe kijken met je cam lol....

@ Jack

Snel die supper dikke BMW van je starten, en de Cam weer ophalen!

Straks zit Pikkie de hele dag in de kerk...en dan gaan we onze Buddy missen op het bord...hehehe

GR Fred.

P.s ik heb nu ook FullX-TV 1&2, thanks to Vago.

ja ik heb dus nu ook de versie 0.78 veranderd in 0.91 (alhoewel ik dat niet staan) maar ik het nu ook de dont panic kanaal en free-x maar als ik het goed begrijp moet ik de cam weer in de cas2 zetten met het j-tag kaartje erin om de zeta red erin te zetten en daarna een funkaartje met de eeprom en de flash van de file van maker-hex

yep de zeta moet erin....

is inmiddels al gelukt gadverdamme wat een lekkere kanalen

boo hoo ikke wil ze ook hebben,, niet dat ik kijk maar voor de heb,, dus pikkie effe jtag solderen dan kom ik hem weer snel ophalen als je klaar bent,, met de cam bedoel ik hehehehehehehehehehehehehe

ik kijk ook nooit

ik ben verslaafd aan deze zender hehe

greetz rizzla

ho ho ik ben wat vergeten te zeggen als ik het funkaartje eruit haalt dan vallen de fullx kanalen uit hoort dat zo want ik dacht namelijk dat het in de cam zou geprogrameerd worden of doe ik toch iets verkeerd nou in ieder geval blijf ik er mee klooien maar wat een kanalen zeg bahh

Wat zijn jullie toch een stelletje vieze ouwe rukkers.....

hehehe, GR Fred.

Originally posted by twilight
Wat zijn jullie toch een stelletje vieze ouwe rukkers.....

hehehe, GR Fred.

Hmmm ik heb niet eens die cam,, heeft Pikkie nog steeds,, maarre Fred ,, zei jij niet van de week dat je nu ook FullX 1 en 2 had hahahahahahahahaha

nee hoor ik kijk helemaal niet naar dat soort kanalen (nu kijk ik onschuldig terwijl ik dit schrijf..............echt waar)

Tjonge jonge blijf biechten heb Jack zijn jtag maar gauw gemaakt lol...........

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan