funcard en strong srt 8000

L

lange 35

hallo ik heb hier een ontvanger van het merk strong srt 8000 en nu wil er een funcard in doen gaat dit goed of kan ik nog ergens op stuiten en hoe werkt een funcard dit is namelijk nieuw voor mij wie kan mij er een beetje mee helpen vriendelijke groet .

Eerst welkom op het board.

We hoeven toch niet te helpen om die funkaart in de ontvanger te stoppen je kunt die gleuf toch wel vinden.

Ja je kunt hem er rustig instoppen er zal niets gebeuren maar wat verwacht je er eigenlijk van?? Beeld zul je op die manier niet krijgen dan zul je er een echte kaart van een provider in moeten doen voor Nederlandse zender een kaart van CanalDigitaal.

oke dat snap ik maar ik had ook iets gelezen over funcards waar je zelf wat op kon zetten of zo .

Hoi lange 35, welkom op het Satellite FUN Board !

Hopelijk heb je de forumregels (klik!) gelezen en begrepen, maar schijnbaar toch niet helemaal.

Je vraag is namelijk niet in overeenstemming met onze regels, te weten algemene regel 6.

Wat je gelezen hebt over funcards (heeft helemaal niets met het funboard te maken), is informatie van zo'n 8 jaar geleden.

En das oeroud.

Inmiddels zijn we 2 generaties verder in de coderingstechniek.

Je ontvanger is wel uit hetzelfde tijdperk, en helaas is het zo dat deze ontvangers niet langer worden ondersteund door de Nederlandse provider.

Het is niet gezegd dat daarmee je ontvanger niet zal werken, maar wel dat áls ie niet werkt, je pech hebt.

Het enige waar zo'n funcard goed voor is, is om je ontvanger te gebruiken om daarmee niet gecodeerde zenders te kunnen bekijken.

De ontvanger weigert namelijk elke dienst als er geen kaart herkend word.

Dus zul je er een SECA kaart in moeten doen, of een funcard die doet alsof ie zo'n SECA kaart is.

Er zijn op dit moment geen kaarten bekend die kunnen doen alsof ze een SECA 3 kaart zijn.

Dus zul je er een SECA kaart in moeten doen, of een funcard die doet alsof ie zo'n SECA kaart is.
Gelukkig hoeft dit geen seca3 kaart te zijn. Dus je kunt wel op zoek naar bestanden die je op je Fun card kunt zetten, zodat de ontvanger kan starten, opdat je de vrij te ontvangen kanalen kunt bekijken, zoals Mas3 al aangaf.

Deze bestanden hebben wij echter niet hier beschikbaar omdat heel strikt genomen, dat eigelijk ook niet mag en in dat geval is het beter om problemen te voorkomen door de bestanden niet aan te bieden.

dus ik miet gewoon naar de winkel voor een andere canaldigitaal kaart en klaar ben ik .

`Lees even het bericht van @Mas3!

Je ontvanger is wel uit hetzelfde tijdperk, en helaas is het zo dat deze ontvangers niet langer worden ondersteund door de Nederlandse provider.

Een nieuwe seca3 kaart zal niet gaan werken in jou decoder, daar deze niet meer ondersteund wordt.

Lange, koop gewoon bij CD een ontvanger met kaart en klaar ben je

Gr.

Wing

Hier worden de funkaarten reeds een aantal jaren als ijskrabber gebruikt :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan