Functie van freggel1

Multispeed †

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het dringt nu pas tot me door dat de functie van freggel1
is veranderd in "Duck Moderende Fietsendief".

Volgens mij is dat een typfout moet volgens mij zijn:
"Duck Modderende Fietsendief"

Multispeed:biggrin:

Dat zie je toch verkeerd vindt ik.

Ik heb momenteel namelijk 2 functies, en wel:

Moderator, en fietsendief.

Dus vandaar die keuze. ;)

Niet mee eens dan stop ik met fietsen en ga door met modereren, maar dan echt, want er zitten weer wat quotes en dergelijke tussen. :biggrin:

Je geeft nu dus toe dat pikkie & BT gelijk hebben.

Ik blijf het soms Modderen vinden. :applaus:

Multispeed

Ik geef niks toe, feit is gewoon dat de fiets weg is!

Jenni is allang terug, dat meisje vertrouw ik want ze heeft al problemen genoeg omdat ze kleine tietjes heeft, en ja daar ben ik mee tevreden!

Punt is en blijft gewoon, fiets is afgeleverd, hij is keurig netjes betaald door de ontvanger bij aflevering, want hij werd verstuurd onder rembours, dus schiet mij maar lek waar die fiets gebleven is, want ik ben hier in het bezit van aflevering!

Tjonge moet nou iedere posting uitlopen op die k*tfiets?

Vandaag of morgen stap ik in de auto, en alle ouwe fietsen die hier staan mee, en dan mag hij ze zelf naar het oud ijzer brengen.

OK.

Multivlaai

Ohja over lekschieten gesproken:

Vanmiddag is bij mijn auto de rechterachterband idd lekgeschoten door eenijzer pin die plotsklaps in de band zat, waardoor er een flinke rammel in het spatbord kwam tijdens het ronddraaien van dit wiel!

Na een paar keer stoppen en controleren, een dik stuk ijzerdraad uit de band getrokken, waarna de band psssssssssttttt.... deed en leeg liep.

Ik vindt het jammer, maar vermoed dat dit w??r een gemene aanval is van die 2.

Fijn om zo het weekend weer te moeten beginnen, maar ik blijf niet binnen zitten, ik ga lekker na sinterklaas.

De groeten. :biggrin:

Vandaag de dag kan je niemand meer vertrouwen.

Nou ja, behalve Banken dan. :oeps:

Multispeed

Ik weet van niks naam is haas.....BT was bakkie doen bij mij dussssssssssss

WEER zo,n valse beschuldiging

Een fietsspaak zal wel de veroorzaker zijn. :applaus:

Eg wel.

Multiband

Een spaak was er te dik voor, en nee Pik deze keer heb ik jou weg zien rennen!!!

pikkie en rennen na al die :potbier: :potbier: :potbier::potbier:

Lijkt me stug. Al kan ie er wel goed teguh.

Multibier :biggrin:

.....

Ik krijg overal de schuld van pfffffffffffff

Geen probleem, we kunnen ook Nummer10 of iemand anders als vrijwilliger aanwijzen om de schuld te krijgen, makkelijk zat.:biggrin:

@ BT wat of wie zoek je , een pispaal :biggrin::biggrin:

Hoezo Luca? Wilde jij je ook als vrijwilliger opgeven dan? Geen probleem, zal alvast je naam noteren. Bedankt voor je opoffering!:biggrin::biggrin:

Moet toch kunnen een beetje lol maken :biggrin:

Mooi, bedankt voor je aanmelding dan. We zullen er bij gelegenheid met veel plezier gebruik van maken.:biggrin::biggrin:

Black Tiger;196002 zei:
Geen probleem, we kunnen ook Nummer10 of iemand anders als vrijwilliger aanwijzen om de schuld te krijgen, makkelijk zat.:biggrin:

Waarom willen jullie een vrijwilliger om degene de schuld te geven, die iets niet gedaan heeft. Ik ken wel iemand die de schuld hoort te krijgen. Degene is immers de veroorzaker van dit probleemje. Het is namelijk gewoon de postbode die er van door is gegaan met de post. Dat gebeurt wel vaker als je het pakketje niet verzekerd.

Leerpunt van dit alles is vertrouw nooit de postbode!!!!

;)
Nr.10

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan