Funkaart erasen

Dat kan.. Allses kan dood gaan.
Je kunt ze naar mij sturen als Jack dat wil. Ik wil ze toch proberen.
Wie weet!!!!!

Virus? LoL.
Een ervan is misschien 2x gebruikt dus slijtage lijkt me dan sterk, denk gewoon fabrieksfoutje.
Of misschien een spanningspiek gehad bij een stroomstoring, er kan veel zijn wat zo'n eeprom stuk maakt.

Ben met jack zijn kaarten bezig het is gewoon zo de atr is eruit en dat is alles de programmer ziet de kaart niet meer.
Ik ga nog even pony proggie proberen kijk of ik er een nieuw atr in kan rossen

mastercard geprobeerd infinity geprobeerd phoenix en goldprg. geprobeert en div.... software niks nog .....

Dus ik heb een conflict met 2 funkaarten lol en dat is een uitdaging toch......

Da's zeker een uitdaging, als je er een oplossing voor vindt, wie weet, dan kan ik die misschien ook gebruiken voor die wat ik hier nog heb liggen?

Pikkie nu je toch bezig bent.

Misschieen een magneet erop dan wis je het toch ook

LOL GEINTJE

see ya

Jeejee99

PS alles goed pikkie?

Het probleem zit hem vermoedelijk niet in de funkaart en de programmer en programma maar in combinatie met WINDOWS XP.

XP is erg eigenwijs dus ik zou zeggen probeer het eens met Windows 98

Of misschein het programmaatje emuleren als een Windows 98 onder XP

Niet geschoten is altijd mis.

Hoeft niet want draai hier met 98 se maar een conflict is een uitdaging.

En jeejee99 begin weer nuchter te worden lol...

ik gebruik gewoon een vp20 en pony prog 2000. dus ik wis de fun met pony prog en draai met windows xp proff. en dan schrijf ik hem met chipcat.wissen lukt niet met chipcat.
gr gert

Ik heb een infinity USB Phoenix (cool) en die wist ook prima.
Misschien is dat een ideetje om het daar mee te proberen

see ya

Jeejee99

PS pikkie ik word al wat nuchterder

see ya

Jeejee99

Dat heb ik boven ook geschreven usb infinity phoenix wist uitstekend

Ga toch geen nieuwe progger kopen omdat die 2 kaarten niet doet en de andere 3 nog wel.

En ja ik heb het ook geprobeerd,, zowel onder xp als 98.

Het ligt dus echt niet aan de programmer.
De kaarten die ik hier heb zijn onder win98 en winXP geprobeerd, met een Mastera, een Ghostwriter en een Infinity.
Met Chipcat, Ponyprog en Cardwriter tot nu toe, volgens mij zelfs nog met nog een dingens... allemaal 0 resultaat.

Ik wacht dus wel effe op het resultaat van Pikkie.:)

Na dit alles te hebben gelezen weet ik ook hoe Jack zijn familienaam is DANIELS.
Geen ATR meer dan ben ik bang dat reanimeren geen succes wordt.
Avensis

hehehe,, ja wij houden hier wel van een neut,, Pikkie heeft bier maar geef mij maar een whiskey of wodka mmmmmmmmmmm :)

Zonder mij aan het zuipen????? atr ligt uit de beide funkaarten Jack dus ikke heb nog steeds een conflict maar een conflict is een uitdaging

2004 seca via conax irdeto nagra i love it

Ik gebruik meestal de prussian galaxy2 kaarten.

Dus de fun4 kaarten.

maar denk dat in de toekomst die wel weer te klein gaan worden,, zie je al met de Mr.,, die moet je nu ook al gaan updaten met een fun5 of 6,, vraag me eigenlijk af of mijn multipro dat wel aan kan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan