Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Virus? LoL.
Een ervan is misschien 2x gebruikt dus slijtage lijkt me dan sterk, denk gewoon fabrieksfoutje.
Of misschien een spanningspiek gehad bij een stroomstoring, er kan veel zijn wat zo'n eeprom stuk maakt.
Ben met jack zijn kaarten bezig het is gewoon zo de atr is eruit en dat is alles de programmer ziet de kaart niet meer.
Ik ga nog even pony proggie proberen kijk of ik er een nieuw atr in kan rossen
mastercard geprobeerd infinity geprobeerd phoenix en goldprg. geprobeert en div.... software niks nog .....
Dus ik heb een conflict met 2 funkaarten lol en dat is een uitdaging toch......
ik gebruik gewoon een vp20 en pony prog 2000. dus ik wis de fun met pony prog en draai met windows xp proff. en dan schrijf ik hem met chipcat.wissen lukt niet met chipcat.
gr gert
Het ligt dus echt niet aan de programmer.
De kaarten die ik hier heb zijn onder win98 en winXP geprobeerd, met een Mastera, een Ghostwriter en een Infinity.
Met Chipcat, Ponyprog en Cardwriter tot nu toe, volgens mij zelfs nog met nog een dingens... allemaal 0 resultaat.
Ik wacht dus wel effe op het resultaat van Pikkie.
Na dit alles te hebben gelezen weet ik ook hoe Jack zijn familienaam is DANIELS.
Geen ATR meer dan ben ik bang dat reanimeren geen succes wordt.
Avensis
maar denk dat in de toekomst die wel weer te klein gaan worden,, zie je al met de Mr.,, die moet je nu ook al gaan updaten met een fun5 of 6,, vraag me eigenlijk af of mijn multipro dat wel aan kan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.