• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Gaat het nu echt fout??? Crisis...

Olieprijs weer scherp gedaald
NEW YORK - De olieprijs daalde woensdag tot het laagste niveau in 22 maanden tijd. Dat werd veroorzaakt door speculaties over een dalende vraag wegens de verslechterende economische omstandigheden.
Een vat ruwe Amerikaanse olie (van 159 liter) daalde met 5,8 procent tot 55,86 dollar.
De Amerikaanse overheid gaf voeding aan de speculaties door de verwachting voor de wereldwijde vraag naar olie voor 2009 naar beneden bij te stellen. Het Amerikaanse energiebureau Energy Information Agency (EIA) verwacht dat de consumptie volgend jaar licht zal afnemen tot gemiddeld 85,9 miljoen vaten per dag.
De vraag in de Verenigde Staten, de grootste afnemer van olie ter wereld, zal volgens het EIA met meer dan 1 miljoen vaten per dag afnemen. Dat is sinds 1980 niet meer voorgekomen.

(ANP)

In de V.s kunnen ze de dikke S.U.V,s en alle andere slurpers binnekort weer starten.:biggrin:

Laagste afname sinds 1980 toen koste ltr 1.10 gulden.dus zal het nu toch 0.50 euro cent moeten kosten.zal niet gek wezen .dat compenseerde de zorgkosten enigsinds die ook al weer flink is gestegen. met minder zorg. dus weer voor een kapitaal bijverzekeren.:[

Grtz/..

Ben vanavond wezen tanken 1.09 voor een liter diesel is wel aardig,
maar het kan nog beter in luxemburg is die zelfde liter die overigens ook gewoon uit Rotterdam Botlek komt 99cent.

Even omgerekend was ik 150 gulden kwijt aan de pomp zuchttttt.

Het pakket bestaat uit een sloopregeling voor auto’s ouder dan acht jaar
Ben benieuwd waaruit die regeling dan bestaat en wat eigenaren van oudere auto's dan voor hun voertuig terug krijgen. Waarbij al gelijk aangekaart mag worden dat de dagwaarde GEEN redelijke en eerlijke optie is.
Peakoil heeft een schroef los. Dat ze eerst eens naar de uitstoot van fabrieken kijken en dan pas eens naar auto's.

Black Tiger;195895 zei:
Dat de dagwaarde GEEN redelijke en eerlijke optie is.
Peakoil heeft een schroef los.

De dagwaarde + 10.000 euro als bonus voor milleu verplicht bewust afstand doen van je dierbare heilige koe,:biggrin:

Grtz/..

Dat lijkt me wel schappelijk, waar kan ik tekenen? :biggrin:

Black Tiger;195914 zei:
Dat lijkt me wel schappelijk, waar kan ik tekenen? :biggrin:

Heb ff gebeld met Peakoil en waarschijnlek zullen de bedragen alleen in roepies worden uitbetaald.dus ontmantel ik hem zelf en zet de onderdelen op een Africaanse Markplaats en zal met verzendkosten erbij meer opleveren dan bij Peakoilroepies.:biggrin:

Grtz/..

Oef ja dan doe maar, want voor roepies laat ik niet eens mijn wekker aflopen.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan