- Lid sinds
- 28 okt 2007
- Berichten
- 7.796
- Waarderingsscore
- 795
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
- Locatie
- Een stoplicht op rood.
Ik heb twee accounts bij marktplaats, al 12.5 jaar.
Een op de laptop en een op mijn Ipad.
Veel tevredenheids scores en nooit iemand teleurgesteld. Omdat mijn hoofd account foutmeldingen bij een betaal verzoek geeft kan ik regelmatig geen zaken doen. Schijnbaar is activeren niet gelukt en kan het ook niet afronden
Dus mijn ander account betaalverzoek geactiveerd wat direct functioneerde.
Een kwartier later blokkade. Contact opgenomen waarom?
Geen reden en ik moest al mijn gegevens doorgeven en ook nog diverse verkopen aangeven om de blokkade op te heffen.
Tja wat had ik onder welk account verkocht kon niet inloggen vanwege blokkade en heb uitgelegd dat ik een 2e account had.
Diverse verkopen en aankopen aangeleverd met de mededeling dat ik niet weet onder welk account dat geweest was. En ja hoor direct mijn 2e account ook geblokkeerd. Weer zonder reden.
Heb om uitleg gevraagd maar de helpdesk bij MP werken met een snelheid van een naaktslak die een snelweg oversteekt.
Zonder pardon blokkeren, geen reden waarom en een hoop onzinnige vragen beantwoorden . Met vervolgens geen antwoord.
Heb een melding bij Klacht.nl gepost, krijg ik bericht van klacht.nl dat MP de klacht niet behandeld via klacht.nl
Iemand ern suggestie wat ik kan doen om MP aan het werk te zetten. Het is toch van de zotte dat MP blokkeerd en de reden moet ONDERZOEKEN!!!
Een op de laptop en een op mijn Ipad.
Veel tevredenheids scores en nooit iemand teleurgesteld. Omdat mijn hoofd account foutmeldingen bij een betaal verzoek geeft kan ik regelmatig geen zaken doen. Schijnbaar is activeren niet gelukt en kan het ook niet afronden
Dus mijn ander account betaalverzoek geactiveerd wat direct functioneerde.
Een kwartier later blokkade. Contact opgenomen waarom?
Geen reden en ik moest al mijn gegevens doorgeven en ook nog diverse verkopen aangeven om de blokkade op te heffen.
Tja wat had ik onder welk account verkocht kon niet inloggen vanwege blokkade en heb uitgelegd dat ik een 2e account had.
Diverse verkopen en aankopen aangeleverd met de mededeling dat ik niet weet onder welk account dat geweest was. En ja hoor direct mijn 2e account ook geblokkeerd. Weer zonder reden.
Heb om uitleg gevraagd maar de helpdesk bij MP werken met een snelheid van een naaktslak die een snelweg oversteekt.
Zonder pardon blokkeren, geen reden waarom en een hoop onzinnige vragen beantwoorden . Met vervolgens geen antwoord.
Heb een melding bij Klacht.nl gepost, krijg ik bericht van klacht.nl dat MP de klacht niet behandeld via klacht.nl
Iemand ern suggestie wat ik kan doen om MP aan het werk te zetten. Het is toch van de zotte dat MP blokkeerd en de reden moet ONDERZOEKEN!!!