- Waarderingsscore
- 43
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
Van freggel kregen we de melding dat nummer 10 met spoed is opgenomen in het ziekenhuis: hartproblemen en gereanimeerd e.d. We hebben inmiddels met Nummer 10 contact gehad en mochten van hem dit hier plaatsen:
Poeh poeh wat een geluk bij een ernstig ongeluk heb je gehad zeg.
Wij wensen Nummer 10 heel veel sterkte met het weer gezond worden. We hopen dat de artsen de oorzaak vast kunnen stellen om zo de kans op herhaling te verkleinen c.q. uit te sluiten. Nummer 10 neem de tijd en rust om te herstellen. Dank voor de info en we houden contact!
Nummer 10 vanuit ziekenhuis zei:Goedemorgen. Donderdag een week geleden had ik een volleybal wedstrijd op de Eurasmusuniversiteit tegen een team van toekomstige artsen. Tijdens de wedstrijd ben ik om gevallen en ben ik op mijn kaak en neus terrecht gekomen. De tegenstanders zijn direct met reanimatie met behulp van een AED begonnen. Dit is later door de medewerkers van de ambulance overgenomen. In het ziekenhuis hebben ze me eerst 2 dagen gekoeld en dinsdag werd ik wakker. 1% van de mensen die hetzelfde meemaken overleeft het. Ik ben door het oog van de naald gekropenen ik ben zo blij dat ik overal pijn heb van de reanimatie en longontsteking omdat ik het beschouw als levens pijn had ik de pijn niet dan was ik er niet.
Ik kan me er alleen niets meer van herinneren zelf niet dat ik naar de wedstrijd ben gegaan.
Poeh poeh wat een geluk bij een ernstig ongeluk heb je gehad zeg.
Wij wensen Nummer 10 heel veel sterkte met het weer gezond worden. We hopen dat de artsen de oorzaak vast kunnen stellen om zo de kans op herhaling te verkleinen c.q. uit te sluiten. Nummer 10 neem de tijd en rust om te herstellen. Dank voor de info en we houden contact!