@ Peez, heb je meeltje ontvangen, moet eerlijk zeggen dat is wel spulletje zeg, als je er zo tien in de tuin heb lopen, scoor je wél punten, volgens mij zit je huis dan dag en nacht vol visite, maar er is maar één nadeel denk ik, voor dat soort moet je wel heel erg ver buitenaf wonen want het kweken valt volgens mij toch onder de categorie zware zedendelicten, denk dan ook dat deze soort erg geliefd is bij producers van een bepaald soort natuurfilms.
Heb inmiddels begrepen dat mijn meeltje bij jullie aangekomen is, je kan zeggen wat je wil van die jongens uit het special forces nestje, maar niet dat het geen vrolijke beestjes zijn, 'smorgens nog voor de eerste haan gekraaid heeft beginnen ze al, en dat gaat dan onafgebroken door tot vaak diep in de nacht, en dan te bedenken dat ik regelmatig tussen de vijf en vijftien van die mannen heb staan, tegenwoordig is het helemaal feest, zijn helemaal verslingerd geraakt aan het eigen brouwsel van Zeeman, maken toch op hun gemak elke dag een vatje of zes leeg. Ben aan het overwegen om maar een duizend liter tank onder mijn huis te zetten, denk dat dat goedkoper is als elke dag vaten te halen (moet het hier nog even met Zeeman over hebben of dit haalbaar is).
Maar goed waar ging deze topic ook alweer over ????
Boets