Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
juist!kabels zijn weggewerkt en hangen te hoog
Is dat lang geleden? Want ik heb de uitzending van dinsdag terug gekeken, die was opgenomen.Ik zag bij opsporing verzocht dat inbrekers nu zelf de camera's uit zetten tijdens de werkzaamheden.
allemaal nieuwe technieken maar of het beter is...Er was ook nog een auto camera die ze uit hadden gezet.
De voorlaatste dan, want de laatste was afgelopen dinsdag en daar was niets in te zien. Ik neem ze altijd op, kan me ook niet herinneren vorige keer gezien te hebben. Wel dat ze camera's wegdraaien. Nja, maakt niet uit, als het eenmaal gebeurt zullen we het wel vaker gaan tegen komen.Volgens was het de laatste uitzending.
Inderdaad, hadden we vroeger geen last van, waar is de tijd gebleven. Ultra kortegolftelefoon 1935-1940zonder gsm ben je nergens tegenwoordig. Er is geen PSTN meer dus inderdaad geen spanning meer op de lijn.
Stroom weg = modem weg = vaste telefonie weg.