geen beeld meer op blauw en rood

Ik hoor/lees wel vaker eens over feeds. Kan iemand mij kort uitleggen hoe 'feeds' werken?

Ik bezit een @sat 9500 met penta 1.09 + Matrix Reloaded cam......

Ik zou wel eens WWE PPV willen bekijken, en hoor wel eens dat dat via 'feeds' mogelijk is. Nu het voetbal op Canal+ verdwijnt wil ik wel iets meer weten over het gebruiken van 'feeds'

Of is dit soms ook niet toegestaan om hier over te posten?

Feeds zijn tijdelijk frequenties op satelieten die tijdelijk in gebruik genomen worden om bijvoorbeeld beelden door te sturen naar een grondstation.Vaak zijn deze feeds niet gecodeerd,en vaak weet je niet precies op welke sat ze zitten.Via kingsofsat wordt vaak doorgegeven op welke sateliet en welke freqentie iets is,of via de satboards,als iemand weer eens wat tegengekomen is.
Je hebt dus wel draaibaar nodig.??n van de beste decoders om naar feeds te zoeken is een nokia 9500 met dvb 2000 software,omdat je daar erg makkelijk mee kunt zoeken en tijdelijk het kanaal even in het geheugen kunt plaatsen.Zo heb je nosfeeds,feeds waar voetbalwedstrijden te zien zijn,newsfeeds en noem maar op.Zelfs expo`s zijn wel eens te zien,maar bijvoorbeeld met de irak oorlog waren er zeer veel feeds,waar van alles te zien was.Dus als je draaibaar hebt,en je vindt het interresant,zou ik je aanraden om eens uit te kijken naar een tweedehandse nokia 9500 met dvb software.De laatste tijd worden er best wel wat aangeboden voor lage prijzen,en het is een leuke hobby,zo zie je vaak weer eens iets anders als enkel films.

Die wedstrijd hoef je echt niet te missen hoor,, gewoon hier kijken.

C+ Blauw 19?E Irdeto 2/Seca 2

Polsat Sport 13?E NagraVision

Viasat Sport 5?E Viaccess 1

MCSA SS3 7?E Irdeto 2

C+ Deporte 1 30?E NagraVision

Vandaar dat canal + maar vast de knop voor de helft heeft omgedraaid,het had toch niet echt een verassing geworden,als die met de voetbal wedstrijd uit was gegaan.We kunnen dus toch weer een poultje houden,nu de meeste de wedstrijd toch kunnen zien,en misschien de man van de wedstrijd kiezen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan