Geen Beeld op Alle Zenders met DSR 8121

Hoi David,

Als ik zo die foto's bekijk is het inderdaad de boom die de boosdoener is.

Ik heb niet meegekregen waar je nou woont maar als het een eind uit de buurt van Den Haag is houdt het voor mij ook een beetje op anders had ik je graag geholpen.

Oops ik zie het al, Gouda, dat is wel te doen, stuur me maar een pm als je nog hulp nodig hebt.

Ps @ Freggel bedoelde je mij dat ik er niet zo vaak ben hahaha

groetjes

Wing

Laatst bewerkt door een moderator:
heren, Ik ga de 18de bij David kijken of ik zijn probleem kan oplossen.

Nee ik bedoelde jou in dit geval niet, de moppentapper bij Duck die bedoelde ik. ( Staat trouwens bij mijn vorige reply. )

Durf hier niet zo vaak te komen heb al slechte naam bij duck met mijn gore moppen:biggrin::biggrin::biggrin: inderdaad je boom is de boosdoener maar je krijgt al hulp zag ik dus hoor ik het wel je hebt mijn nummer dus bellen kan je altijd...

Komt goed Pikkie.... mocht het mij niet lukken dan schakel ik jouw expertise in ...moet je me wel eerst een gore mop vertellen want ik wil wel lachend het dak op. :)

Dat is tenminste wat ik david heb aangeraden verkassen dat ding naar het dak als het even kan en enders zoeken we een ander alternatief.

Gr.

Wing

Even een pluim van deze kant dat jullie voor elkaar zo behulpzaam zijn!

Heren , ik ben even bij David langs geweest, en Mas 3 je had gelijk, deze bomen staan op zo een meter of 30 afstand van Davids huis, de schotel kan hier met geen mogelijkheid overheen kijken.

Laat hij nou geluk hebben en zijn bovenbuurman het goed vinden dat hij zijn schotel bij hem op het balkon hangt.

Buurman gaat echter 3 maanden naar Marokko dus dat wordt even wachten tot hij retour is, dan hang ik hem daar op voor deze jongeman :)

@David, dan is er een grote kans dat jou buurman een tijdklok aan zijn licht heeft hangen, kijk maar eens of het op een zelfde tijd aan en uit gaat. ;)

Aanbellen wil ook nog wel eens helpen, weet je zeker of die er is David

Ik wil wel zeker weten dat ie er is anders ga ik voor Jan met de korte achternaam naar je toe.

Sinds vandaag heb ik weer beeld maar ik kan het niet via de normale philips 8121 kijken maar wel via de dreambox.

op dit moment heb ik nog steeds beeld op me satelliet schotel terwijl er nu ook al bladeren aan de bomen hangen.

Dat klinkt positief, laten we hopen dat het zo blijft!

Anders bel je maar David, we kunnen m nog altijd bij je buurman op het balkon plaatsen als het nog mag van hem

Groetjes,

Wing

Het begint al minder te worden met het signaal SNR 62% en AGC 51% en BER 27392 bij RTL2 maar geen blokjes daar bij NED1 wel en minder SNR en minder AGC.

Klinkt toch alsof de schotel dan bij wind naar een betere afstelling waait.

Dus toch niet optimaal afgesteld. Als dat wel het geval is, kan er iets met de kabel zijn dat die beter contact of aarde maakt in de wind, misschien vocht in de kabel of iets soortgelijks.

Om het goed te krijgen moet de schotel eerst verplaatst worden of weer wachten tot oktober.

Dan zijn de bomen weer kaal en is het beeld weer terug.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan