V
vincere
Hallo allemaal; iK HEB EEN RAAR PROBLEEM HET WORD EEN LANG VERHAAL ,Maar ik weet ook niet anders hoe ik het duidelijk moet maken. Alles was goed tot dat mijn P.C het begaf Ik had nog een oude P.C op zolder staan EN ik heb een deel van mijn C line kunnen redden door de harde schijf uit te lezen . Nu heb ik alles wat met de dreambox te maken had op de P.C van zolder gezet. DE C line met Dcc van Berny de 2.95 . De dreambox geflacht met de dreambox flasch van luxsat. DE settings overgezet met editdreambox .Geprobeert met de oude ik geloof de 2.5.0.0 En de nieuwe de 3.0.0.0 EAlles goed gezet de instellingen en ge safed. Nu komt Het RARE probleem Ik heb de laatste settings van pet er ingedaan .Hij geeft op het Scherm alles keurig aan Nedrland 1 op1 canaal digitaal op 1 vlaanderen op 2 enz. Nu schrijf ik de settings lijst naar de dreambox .En wat blijkt als ik beneden tv kijkt .Dan staat Ned 1 op 1883 Geen boucets geen providers Geen satelieten Alleen een lange zeg maar mapjes van a tot z .En ik krijg het niet inde goede vogorde .Wat ik ook probeer. DE settings weer uit de derambox gehaakd .Met F.T.P EN het komt er uit met ned bovenaan vlaanderen 2 enga zo maar door. Weer in de dreambox gezet weer het zelfde probleem. Dit heb ik nog enkele malen gedaan .Maarhet blijft bij het zelfde. En het ERGSTE is ik heb ook geen TELETEKST.WAt een ver haal he pfff. Maar is er iemand die een oplossing weet. Ik zou Hem of Zij Zeer dankbaar zijn. gr vincere.